ח"כ טור פז: "יש קווים שחובה לאפשר לכל אחד נגישות אליהם"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ טור פז: "יש קווים שחובה לאפשר לכל אחד נגישות אליהם"

    ח"כ משה קינלי טור פז בשיחה עם 'קול חי' על הרפורמה בסלולר: "קצפו של השר יועז הנדל לא יצא על עצם קיום הקומה הכשרה, אלא על היכולת של ועדת הרבנים לסנן תכנים בלי בקרה"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה קינלי טור פז שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על הרפורמה בסלולר: "אני מסכים עם האמירה שביטול הקומה הכשרה איננה לגיטימית", הבהיר טור פז. "חייבים לאפשר את זה לאדם שזה אורח חייו. אבל כמו שאתם יודעים היטב, קצפו של השר הנדל לא יצא על הנושא של עצם הקומה הכשרה אלא היכולת של ועדת הרבנים לפסול קווים מסוימים שהציבור רואה בהם עניין. זה הסיפור".

    לדבריו "יש מקום לוועדת הרבנים אבל יש מקום שבו השלטון יכול וחייב להגיד עד כאן". הוא הדגיש: "אני לא בעד לכפות שום תוכן על אף אחד, אך יש קווים שצריכה להיות לציבור נגישות אליהם".

    עוד הוסיף טור פז "בכל הסדר שנגיע אליו ואני מקווה שנגיע – ועדת הרבנים תהיה חייבת לוותר על היכולת לפסול קווים מסוימים, שאנחנו כשלטון רואים חובה של נגישות אליהם. יש דברים שאני רוצה שלכל אחד מהציבור תהיה נגישות אליו,למשל שכל אחד יהיה מסוגל להתלונן אם הוא עבר חוויה קשה. לשם הדוגמא – אני לא אתן לחסום את האפשרות להתקשר למשטרה, גם אם ועדת הרבנים תחליט כך".

    טור פז טען: "אני קיבלתי לא מעט פניות מהציבור החרדי שבאו ואמרו 'הפסילה הקיימת היום מונעת מאנשים דברים חיוניים'".



    0 תגובות