גל של רעשי אדמה: באפגניסטן ובפרו הורגשו רעידות אדמה

    אתר קול חי No Comments on גל של רעשי אדמה: באפגניסטן ובפרו הורגשו רעידות אדמה

    רעידת אדמה בעוצמה של 5.4 התרחשה לפני זמן קצר באזור הינדו כוש באפגניסטן. מעט קודם לכן, הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 6.3 בסולם ריכטר בחלק אחר של העולם – בצפון פרו שבדרום אמריקה

    תרגיל רעידת אדמה של פיקוד העורף צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל של רעידות אדמה: רעידת אדמה בעוצמה של 5.4 התרחשה לפני זמן קצר באזור הינדו כוש באפגניסטן. מעט קודם לכן, הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 6.3 בסולם ריכטר בחלק אחר של העולם – בצפון פרו שבדרום אמריקה.

    מוקדם יותר היום (חמישי) התרחשה רעידת אדמה בעוצמה 3.1 בלבנון במרחק של 91 ק"מ צפונית מערבית למג'דל שמס והיא הורגשה גם בישראל.

    אמש (רביעי) התרחשה בקפריסין רעידת אדמה בעוצמה של 4.5. היא התרחשה במרחק של 388 ק"מ מצפון-מערב לנהריה. בפיקוד העורך מסרו כי לא הופעלה התרעה מכיוון שהרעידה איננה מסכנת את תושבי ישראל.

    בפיקוד העורף מחדדים כל העת את ההנחיות:

    השוהים במבנה – אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה תוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים, או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

    השוהים בחוץ – יש להישאר בשטח הפתוח ולהתרחק ממבנים, מעצים, מכבלי חשמל ומפריטים שעלולים ליפול ולסכן אתכם.

    הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב בצד הדרך לחכות בתוכו עד שרעידת האדמה תיפסק. מידע נוסף ניתן למצוא בפורטל החירום הלאומי באתר פיקוד העורף.



    0 תגובות