עו"ד ששי גז: "לא בטוח שהפרקליטים ידעו; הפרשייה חמורה ביותר"

    מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד ששי גז: "לא בטוח שהפרקליטים ידעו; הפרשייה חמורה ביותר"

    עורך הדין ששי גז אומר ל'קול חי' כי פרשיית הפריצה המשטרתית לניידים מרחוק הינה חמורה ביותר וצריכה להיבדק על ידי ועדת חקירה. עם זאת הוא אומר "אני לא בטוח שאותו שוטר שהוציא אינפורמציה לא חוקית שיתף את הפרקליט המלווה באופן השגת החומר"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליט הצמרת, עו"ד ששי גז שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על פרשית הפריצה המשטרתית לניידים מרחוק: "זו פרשיה מאוד חמורה. אם הדברים הם נכונים וכנראה שחלקם כן – זו פרישה חמורה ביותר שצריכה להיחקר ולהיבדק על ידי גוף חיצוני. אני לא חושב שהפרקליטות צריכה לבדוק את עצמה. אני לא אוהב את זה שהגוף שבודק הוא הגוף שנחקר".

    לדבריו "צריך ועדת חקירה עצמאית. מה היה קורה לו היו מאשימים אותי בפריצה לנייד של אותו יועץ משפטי שהיה או לפרקליט שמלווה את התיק הזה? הייתי עצור. ואני שואל את עצמי איך הם מעבירים את הסיפור הזה לפרקליט שיבדוק. הצדק צריך להיראות ולא רק להיעשות, אף אחד כבר לא מאמין למשטרה".

    לדבריו "אני לא בטוח שאותו שוטר שהוציא אינפורמציה לא חוקית שיתף את הפרקליט המלווה באופן השגת החומר".

    הוא התייחס לכך שבמשטרה ובפרקליטות הבהירו מספר פעמים שהדרגים הבכירים ביותר היו מעורבים בכל פטר בתיק: "כשאומרים שהם ליוו כל צעד זה לא מחייב שהם הכירו את החומרים המודיעיניים. מי שמכיר תיקים פליליים יודע – יכולים להיות בתיק הזה 20 אלף עמודים וביניהם כל מיני חומרים מודיעיניים. אני לא בטוח שמשתפים אותם בכל פרט ופרט. אני אישית לא מאמין שהפרקליטים מעורבים בזה. אבל צריך פה בדיקה חיצונית, הצדק צריך גם להיראות ולא רק להיעשות".



    0 תגובות