אוחנה קרא למשרתים במשטרה לספר את האמת: אגיש חוק שיגן עליכם

    איתי גדסי No Comments on אוחנה קרא למשרתים במשטרה לספר את האמת: אגיש חוק שיגן עליכם

    החוק להגנת חושפי שחיתות מתוך המשטרהף חבר הכנסת קיש שהגיש יחד עם ח"כ אמיר אוחנה את החוק אמר: "כבר בשנת 2017 לאור חשיפת מחדלי המשטרה במסמך יצחקי וסיכול מינוי גל הירש ביקשתי לקדם את הצעת החק שתאפשר הגנת חושף שחיתויות גם לשוטרים"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פרשיית הריגול אחרי אזרחי ישראל המטלטלת את המדינה בתקופה האחרונה, ועל רקע הדיווחים לעדים אפשריים מתוך שורות המשטרה על הפרשייה המסוכנת והקשה, היום (רביעי) הגישו שר המשפטים וביטחון הפנים לשעבר, חה"כ אמיר אוחנה, וסגן שר הבריאות לשעבר, חה"כ יואב קיש, את הצעת חוק מבקר המדינה, שייתן הגנה לחושפי שחיתויות מקרב רשויות אכיפת החוק ובכלל.

    חה״כ אמיר אוחנה הסביר: "הרעיון הוא שגורמים בשירות המדינה – הן במשטרת ישראל והן במערכות האחרות יוכלו לפנות ולחשוף שחיתויות שהתקיימו בגופים השונים וזאת מבלי לחשוש לפיטוריהם ו/או הרעת תנאיהם – הכל כדי לשרת את הערך של גילוי האמת וחשיפת פגמים ושחיתויות בבחינת "אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר", כדברי השופט המנוח אוליבר וונדל הולמס".

    אחנה קרא לעובדי המערכת לספר את האמת, "אני קורא לאנשים מתוך המשטרה לצאת ולספר את האמת על מה שנעשה במערכות הללו, לא כדי להיות עדי מדינה אלא כדי להיות מצילי המדינה".

    אוחנה הבהיר כי |האיום הנשקף מהאופן בו השתמשו לכאורה במערכות הללו הוא איום ממשי, מיידי ומוחשי למדינת ישראל, לעם ישראל ולכל שוחרי החירות".

    חה״כ יואב קיש ציין כי "כבר בשנת 2017 לאור חשיפת מחדלי המשטרה במסמך יצחקי וסיכול מינוי גל הירש ביקשתי לקדם את הצעת החק שתאפשר הגנת חושף שחיתויות גם לשוטרים. היום יותר מתמיד ברור שגם שוטרים צריכים הגנה זו בשביל לחשוף התנהלות קלוקלת במשטרה. אני מקווה שלאור אובדן אמון הציבור במשטרה וההבנה שיש לתקן ולא לטייח הצעה זו תקבל רוב ותקודם במהרה בכנסת ישראל..".



    0 תגובות