מרן חכם שלום הכהן במתקפה חריפה על הממשלה: "העמלק של היום"

    נתי קאליש No Comments on מרן חכם שלום הכהן במתקפה חריפה על הממשלה: "העמלק של היום"

    הראש"ל הרב שלמה משה עמאר שליט"א נפגש עם נשיא מועצת החכמים מרן חכם שלום הכהן שליט"א ויחד הם זעקו נגד עקירת הדת של הממשלה | נשיא המועצת אמר על הממשלה: "רוצים למחוק את התורה כולה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל מעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א, הגיע הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים לדון ולהיוועץ עמו על גזירות הממשלה נגד עולם התורה וההלכה. במהלך הביקור מרן הראש"ל הגרש"מ עמאר ציין בפני מרן שליט"א את השנאה של אותם גורמים לדת וכל מטרתם לפגוע בכל דבר שבקדושה וחובתנו לעשות הכול על מנת שמזימתם לא תצלח.

    בהמשך הביקור התנה מרן שליט"א את צערו בפני הראשון לציון על גזירות הממשלה ויוקר המחייה ואמר: "הממשלה החדשה זה העמלק של היום, הם כמו פרעה שאמר כל הבן הילוד היאורה תשליכו, זה מה שהם רוצים, רוצים למחוק את כל התורה כולה. נלחמים בכל פרט ופרט, יוקר השערים, רוצים לקחת את כל בני הישיבות לצבא, מי שנלחם עם עמלק היה בצבא לפני כן?, ויחלוש יהושע את עמלק ואת עמו לפי חרב. השאיר את החלשים למה השאיר אותם, אם היה גומר את כולם לא היה ניסיונות. הקב"ה רוצה שיישאר עמלק שיהיה ניסיונות", אמר נשיא המועצת.

    בני ביתו של מרן שליט"א מציינים כי המלחמה נגד עולם התורה מדירות שינה מעיני מרן שליט"א ובכל עת מבקש לפעול נגד אותם הרוצים להשכיח את התורה מישראל. כזכור מרן אף תיקן תפילה מיוחדת עקב המצב לאומרה בפתיחת ההיכל כאשר כבר מאות בתי המדרשות נוהגים לומר את התפילה מידי שבוע בפתיחת ההיכל בתפילה.



    0 תגובות