פרעות תשפ"א: אחד ממבצעי הלינץ' האכזרי בעכו הורשע

    אתר קול חי 3 Comment on פרעות תשפ"א: אחד ממבצעי הלינץ' האכזרי בעכו הורשע

    במהלך מבצע שומר החומות הותקף מור בעיר עכו ע"י עשרות פורעים בלינץ' מזעזע, ונפצע באורח בינוני. הפורעים רגמו את רכבו באבנים, וכשנמלט הכו אותו במוטות עץ וברזל, באגרופים ובעיטות, עד שהתמוטט והכרתו התערפלה

    פרעות תשפ"א צילום: פלאש 90
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בילאל חילואני, אחד מהנאשמים בביצוע הלינץ' במור גאנאשווילי בעיר עכו, הורשע היום (ראשון) ע"י שופטי בית המשפט המחוזי חיפה. חילואני הודה במיוחס לו בכתב האישום המתוקן, והורשע בעבירת התפרעות.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את מור מסר "היום הורשע אחד משותפי הלינץ' האכזרי שבוצע במור ג'אנאשוילי. השותף הורשע בכך שצעק להמונים שניסו לרצוח את מור באכזריות רבה דברי שקר – כאילו המחבל שנדרס מרכבו של מור מת. לכל אחד שהיה שותף בלינץ האכזרי ונתן את חלקו בניסיון הרצח התעללות האכזרית יש אחריות מלאה, וצריך להענישו באון המירבי".

    עוד הוסיף, "אין ספק שמעשיו של המורשע הסיתו והתסיסו את כלל הפורעים, אשר המשיכו לבצע את מעשיהם הרצחניים. מור היום בתהליך שיקום ארוך וסובל מנכויות בכל גופו. אנו נגיע לדיון הטיעונים לעונש בעוד שבוע ונדרוש החמרה מקסימאלית כלפי אותו פורע", הוסיף עו"ד בלייכר.

    בשבוע הבא יתקיים דיון טיעונים לעונש נגד חילואני, אליו צפויים להגיע מור גאנאשווילי ועו"ד בלייכר. כמו כן, בשבוע הבא יעידו מור ואחיו בהליך המשפטי נגד שני הנאשמים הנוספים בתיק.

    נזכיר במהלך מבצע שומר החומות הותקף מור בעיר עכו ע"י עשרות פורעים בלינץ' מזעזע, ונפצע באורח בינוני. הפורעים רגמו את רכבו באבנים, וכשנמלט הכו אותו במוטות עץ וברזל, באגרופים ובעיטות, עד שהתמוטט והכרתו התערפלה. בהמשך גם חתכו את פניו בסכין.

    בנוסף, בדיונים שהתקיימו בעבר התפרצו לעבר מור ואחיו שליווה אותו בני משפחה של החשודים בביצוע הלינץ', ואיימו עליהם. בין האיומים היו קריאות כגון "מחבל", "אני אדאג שנרצח אותך", הנפת אצבע משולשת ועוד, והכל בתוך אולם בית המשפט המחוזי בחיפה. אחד המאיימים אף התפרץ לסרטון של הפצוע ועורך דינו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס לח"כ חיים כ"ץ
      אושר הסדר טיעון של דרעי
      נשיא בתי משפט השלום במחוז ירושלים השופט שמואל הרבסט שנתן את גזר הדין קבע כי הסדר הטיעון "מאוזן וראוי" ושיבח את את הצדדים על הכנתו

    2. 1

      אחרי 9 חודשים!!!! ירבנן!!!!!