אלעזר במברגר בריאיון: "תהיה תמ"א בניינית המתאימה לשכונה ולסביבה"

    איתי גדסי No Comments on אלעזר במברגר בריאיון: "תהיה תמ"א בניינית המתאימה לשכונה ולסביבה"

    אלעזר במברגר, ראש הרשות הלאומית להתחדשות עירונית בראיון בתוכנית "שטח נדל"ני" סיפר על התוכנית החדשה שמשיקים ברשות התחדשות בניינית שתהיה מדוייקת יותר לצורכי הדיירים, השכונה והסביבה | האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלעזר במברגר, ראש הרשות הלאומית להתחדשות עירונית בראיון בתוכנית "שטח נדל"ני" בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן הצהיר על היעד של הרשות: "היעד שלנו לשנת 2022 הוא להביא למעלה מ-20,000 יחידות דיור בהתחדשות עירונית".

    ראש הרשות הלאומית להתחדשות עירונית חשף ב'שטח נדלני': "תמ"א 38 הידועה תוחלף ותקרא תמ"א בניינית. תותאם לסביבה, ולעיר בה היא מתבצעת. מקווים שהרשויות יברכו ויצטרפו למהלך שעיקרו היתר בניה בלי פינוי בינוי".

    במברגר הסביר בהרחבה על התוכנית החדשה, "תכנית תמ"א 38 הידועה תחולף לתכנית חדשה שתקרא תמ"א בניינית. והיא תטיב עם השכונה, ותותאם לסביבה, ותותאם לעיר בה היא מתבצעת. התוכנית תהיה מותאמת פר אותו בניין שיהיה אפשר לקבל עליו את האישור. ואנו מקוים שהרשויות יברכו ויצטרפו למהלך שעיקרו היתר בניה בלי פינוי בינוי. אנו נעמיד צוותי תכנון שיעבדו עם הרשות המקומית".

    במברגר קרא בתוכנית, "אני מזמין כל ראשות מקומית שיש לה תכנית של תמ"א 38 לכשתסתיים לה התכנית, לבוא ולעבור לעבוד איתנו בתכנית החדשה של תמ"א בניינית".

    ראש הרשות התייחס לתוכנית ברשויות החרדיות ואמר, "אנו עובדים קשה להביא את התחדשות העירונית לערים החרדיות שכידוע זקוקים לה מאוד".



    0 תגובות