ביהמ"ש קבע: המחבלת הדוקרת תישאר במעצר

    ישראל רובין 2 Comment on ביהמ"ש קבע: המחבלת הדוקרת תישאר במעצר

    ביהמ"ש המחוזי ירושלים החליט כי המחבלת שביצעה פיגוע דקירה בשכונת שמעון הצדיק תישאר במעצר עד תום ההליכים נגדה.
    דרכה לדיון סימנה המחבלת 'וי', בעוד בני משפחתה מעודדים אותה ובהמשך גם מתפרעים במסדרונות בית המשפט. עו"ד בלייכר מחוננו "צעד ראשון כנגד הטרור המתמשך הוא ענישה מקסימלית, בלא הקלה לקטינים"

    בית המשפט המחוזי בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי ירושלים הכריע קבע היום (שני) כי המחבלת שדקרה את מוריה כהן בשכונת שמעון הצדיק תישאר במעצר עד תום ההליכים נגדה. בדרכה לדיון סימנה המחבלת 'וי' בעידוד בני משפחתה, שלאחר מכן גם התפרעו במסדרונות בית המשפט. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את כהן נכח בדיון.

    נזכיר כי הפיגוע אירע לפני כחודשיים, בעת שכהן צעדה בשעות הבוקר עם חמשת ילדיה הפעוטים. המחבלת עקבה אחרי כהן וילדיה, עד ששלפה סכין ודקרה את כהן בעוצמה רבה בגבה בניסיון לרוצחה. מעוצמת הדקירה נותרה הסכין בגבה של כהן, ורק לאחר שהחלה האחרונה לזעוק לעזרה נמלטה המחבלת מהמקום.

    כהן הובהלה לבית החולים כשהסכין בגבה, בעוד ילדיה נותרו עם כוחות הביטחון במקום. לאחר מספר שעות אותרה המחבלת כשהיא נמצאת בבית הספר בו למדה. כאמור, היום החליט ביהמ"ש להאריך את מעצרה עד תום ההליכים נגדה.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את כהן מסר "אנו מתמודדים עם מחבלים ומחבלות אשר מקבלים תמיכה ועידוד מסביבתם למעשיהם הרצחניים כנגד יהודים, גברים נשים וטף. צעד ראשון כנגד טרור רחב ומתמשך הוא ענישה מקסימלית ומחמירה, בלא שיקולי הקלה לקטינים וכדומה. אנו נפעל ונדרוש מיצוי הדין עם המחבלת".

    יצויין כי מעצר בכלל ומעצר עד תום ההליכים בפרט – אינו מיועד למטרת ענישה ונעשה אך במקרים בהם יש חשש ממסוכנותו של החשוד או הנאשם, חשד להימלטותו או לשיבוש ההליכים וכדומה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד אבי מימרן מחזקים את ידך

    2. 1

      זה הזוי אם זה האומץ שיש לילדה, מה המבוגרים מסוגלים לעשות, זה צריך להיות רצח תחת רצח.
      אם יקלו איתה זה יהיה מזעזע, לגיטמציה לכל ילד ערבי לקום ולרצוח יהודים.
      היא אשכרה ניסתה לרצוח, לא משהוא אחר. והיא נשמעת גם שמחה בהחלטה שלה. ה-ז-י-ה-