עורכי הדין של נתניהו: "אין ערך לבדיקת המשטרה שכשלה והפרה את החוק"

    אתר קול חי No Comments on עורכי הדין של נתניהו: "אין ערך לבדיקת המשטרה שכשלה והפרה את החוק"

    בסביבת ראש הממשלה לשעבר נתניהו דחו על הסף את הודעת הפרקליטות ואמרו: "כי "המשטרה כבר נתפסה בשקר כשטענה רק לפני ימים אחדים שלא ביצעה שום ריגול. ההודאה המטלטלת של המשטרה עכשיו, שהיא ריגלה "רק" נגד מומו פילבר ואיריס אלוביץ׳ היא רעידת אדמה"

    נתניהו ועורכי דינו בבית המשפט צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הודעת הפרקליטות לבית המשפט על ממצאי חקירת המשטרה על שימוש בתוכנות ריגול בתיקי נתניהו, מסביבת נתניהו נמסר בתגובה לפרקליטות:

    "אנו דוחים על הסף את טענות הפרקליטות והמשטרה. לא ייתכן שהחוקרים יחקרו את החוקרים בלי שאף גורם נחקר באזהרה ובלי לחשוף לציבור את המידע שהושג בריגול לא חוקי" הבהירו.

    עוד הוסיפו, "לפי הסקרים 75% מהציבור לא מאמין למשטרה, אי אפשר שהמשטרה תבדוק את עצמה ושהפרקליטות תאמץ את טענות המשטרה כאילו היו תורה מסיני".

    בסביבת נתניהו ציינו כי "המשטרה כבר נתפסה בשקר כשטענה רק לפני ימים אחדים שלא ביצעה שום ריגול. ההודאה המטלטלת של המשטרה עכשיו, שהיא ריגלה ״רק״ נגד מומו פילבר ואיריס אלוביץ׳ היא רעידת אדמה".

    לכן הבהירו בסביבת נתניהו, "נראה שזהו קצה הקרחון בהיקף הריגול המשטרתי נגד אזרחי ישראל. לכן רק ועדת חקירה ממלכתית תוכל לחשוף את היקף הריגול המשטרתי הבלתי-חוקי ולהגיע לחקר האמת".

    עורכי הדין בעז בן צור ועמית חדד, באי כוחו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסרו בתגובה לפרקליטות: "אין ערך ממשי לבדיקה של המשטרה, כשהיא זו שכשלה והפרה את החוק".

    "הפרקליטות מודה כי בהליך זה בוצעו פעולות בלתי חוקיות. גם לאחר שבועות ארוכים עדיין לא ניתן לבית המשפט גילוי מלא – כפי שנדרש – ביחס לשימוש בכלי פריצה וריגול. למשל – מה בדיוק המידע הפרטי והאישי שנשאב שלא כדין ממר פילבר, שהוא עד מהותי במשפט" תהו עורכי הדין.

    לכן הבהירו עורכי הדין כי "לא ניתן להשלים עם מצב שבו מתבצעות פעולות בלתי חוקיות, אך טיבן והיקפן מוסתר במשך שנים מההגנה ומבית המשפט שדן בהליך".

    "במועד קרוב יוגשו לבית המשפט בקשות לשם גילוי כל הנתונים הרלוונטיים, עד למיצוי העניין" הבהירו.

    בסיום ההודעה הבהירו עורכי הדין כי "מכל מקום, התנהלות זו של המשטרה, הטעונה ליבון ובירור עובדתי, היא נדבך נוסף המצטרף למכלול מטריד של פעולות חקירה פסולות ובלתי חוקיות שבוצעו כלפי עדים ונחקרים בהליך. כל אלה התבררו ומתבררים בבית המשפט".

     



    0 תגובות