מילגת ליברמן: הגר"ח רבי לאברכים: "תקבלו תוספת של 200 ש"ח"

    נדב דוד No Comments on מילגת ליברמן: הגר"ח רבי לאברכים: "תקבלו תוספת של 200 ש"ח"

    ראש מוסדות עטרת חכמים הגאון הרב חיים רבי הודיע בשיעורו השבועי כי לאור הגזירות של ליברמן נגד בני התורה, דווקא עכשיו יגדילו את תשלום הכסף לאברכים, הרב "ציין כי דור שבן דוד בא יהיה הרבה הסתה ושנאה ללומדי התורה ע"י אנשים בלי תורה, וזה הזמן לחזק את לומדי התורה"

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך שיעורו השבועי של הגאון הרב חיים רבי שליט"א בבית מדרשו "עטרת חכמים" בחולון, התבטא הרב בכאב נגד גזירות עולם התורה והמלחמה בלומדי התורה שמנהל שר האוצר אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי ובפרט נגד בני התורה.

    הרב רבי עמד על הסכנה של הגזירות ואמר, "רוצים להשכיח את התורה ומחובתינו להוסיף בלימוד התורה בימים אלה". הגר"ח ציין כי דור שבן דוד בא יהיה הרבה הסתה ושנאה ללומדי התורה ע"י אנשים בלי תורה, וזה הזמן לחזק את לומדי התורה".

    הגר"ח הודיע לאברכי הכוללים , "אנחנו נעשה מלגת ליברמן, הוא רוצה להחליש את האברכים, אנחנו נרים אותם, הם מחזיקי העולם, נפעל בכל הכח להוסיף לפחות עוד 200 שקל עבור כל האברך בכדי שהאברכים לא יצטרכו להתמודד מול קושי בהחזקת הבית, למרות הקושי בהחזקת הכולל חובתנו להתאמץ בעת הזאת".

    הגר"ח קרא בדבריו לכלל הכוללים לנהוג כך בזמן הזה בכדי שח"ו לא יתמעטו ספסלי בית המדרש, "המחירים התייקרו, אסור לנו ח"ו להפקיר את האברכים" אמר.



    0 תגובות