ח"כ פינדרוס על חוק הגיור: "שום חוק לא ישנה את המציאות ההלכתית"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס על חוק הגיור: "שום חוק לא ישנה את המציאות ההלכתית"

    ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" והתייחס לוויכוח בישראל על סמכותו של בית המשפט העליון שיצא מהציבור החרדי וכעת נמצא בלב השיח של החברה הישראלית כולה. על חוק "עבודה מהבית" שעבר בגלל חולשת הקואליציה, "זה חלק מהבטחות הבחירות של ישראל ביתנו"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לעימות הקולני בין ח"כ אמסלם לנשיאת בית המשפט העליון חיות ואמר, "אני שמח שהוויכוח הזה כבר לא בין החרדים לבג"ץ, אלה הציבור הישראלי מבין את הוויכוח, זה לא בין הצדק לבין הפושעים, אלה וויכוח מי קובע את הסמכויות ומי קובע את הנורמות. גם נתניהו חושב כך אבל לא חשוב מה נתניהו חושב העם בישראל חושב כך על הוויכוח".

    פינדרוס התייחס לשבריריות של הקואליציה ואמר, "מאז העברת התקציב הקואליציה מקרטעות ותשעים אחוז ממה שהם מנסים להעביר האופוזיציה בולמת. כך זה קורה במשך חודשיים והמציאות הזאת אני מקווה תגרום לממשלה ליפול".

    על חוק הגיור אמר פינדרוס: "גם את נושא הגיור העבירו בוועדת שרים לפני חודשיים וקיבלו תמיכה, אבל בסוף לא הובאה להצבעה, זה לא בדיוק שיש להם אפשרות. אנחנו נצטרך לעשות כל תרגיל פרלמנטרי שזה לא יעבור. אבל שום חוק שבעולם לא ישנה את המציאות ההלכתית. תקרא לאדם יהודי על פי כל חוק בעולם זה לא יעזור".

    פינדרוס דיבר על החוק שלו על עבודה מהבית שעבר טרומית ואמר, "מאז משבר הקורונה משרדים רבים גם של המדינה עבור לעבוד מהבית, ולכן צריך לתת עידוד לעבור לעבוד מהבית, אדם ששכרו מבוסס הרבה על נסיעות ורכב, אז הציוד שהוא יקנה לבית בשביל העבודה יוכרו לצורכי מס. במערכת נורמלית הממשלה הייתה צריכה לקפוץ על המציאה, אבל הייתה סיעתא מיוחדת שבמקרה לא התגייסו להפיל למרות שהיה להם רוב וזה עבר טרומית".

     

     



    0 תגובות