הסבל מסתיים: אנטנה חדשה הוצבה בסמוך לרמת שלמה בירושלים

    נתי קאליש 1 Comment on הסבל מסתיים: אנטנה חדשה הוצבה בסמוך לרמת שלמה בירושלים

    האטנה שהוצבה ברמת שלמה היא ראשונה בסדרת האנטנות שעתידות לכסות את צפון העיר | ראש העיר ליאון: "התחלתה של מהפכה תקשורתית בירושלים, ההקלה תורגש בחודשים הקרובים ותמשיך עד לכיסוי המקסימלי האפשרי של העיר"

    ראש העיר בהצבת האנטנה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהפכה הקליטה הסלולרית בצפון העיר ירושלים עברה משלב התכנון לשלב הביצוע. ראש העיר משה ליאון שיזם את התכנית להקמת אנטנות מתקדמות בסמוך לשכונות הצפוניות של העיר, חנך את האנטנה הראשונה סמוך לשכונת רמת שלמה בעיר.

    גורמי המקצוע מציינים כי מדובר במהפכת קליטה שכמותה לא התבצעה בירושלים כבר למעלה מחמש עשרה שנה. תושבים רבים התלוננו על קשיי קליטה באזורים השונים של צפון העיר, ובמקרים רבים נותרו ללא מענה מאחר והטכנולוגיה הסלולרית לא התאימה לתשתיות המקומיות של המפעילים. כתוצאה מכך החלה העירייה בשיתוף עם משרד התקשורת בהליך תכנוני של רישות מחדש באנטנות את כל השכונות "הבעייתיות". 

    האנטנה שהוקמה ברמת שלמה משדרגת משמעותית את קליטת הסלולר של כלל החברות לכל תושבי השכונה, כאשר בעתיד יוצבו בעתיד אנטנות נוספות, שיובילו להמשך שיפור ושדרוג השימוש בסלולר.

    בנוסף לאנטנות ברמת שלמה, נמצאת הצבת האנטנות בכל העיר בתאוצה ובשלבי קידום שונים: 3 אנטנות בהר חומה קיבלו היתר בניה והעבודות צפויות להתחיל בשבועות הקרובים. 3 אנטנות בהר חוצבים – עברו וועדה ובשלבי הוצאת היתר. 2 אנטנות  בשכונת רמות – עברו וועדה ובשלבי הוצאת היתר. 30 אנטנות נוספות בשלבי תכנון ובחינת חלופות, כאשר מתוכננים סיורים נוספים למציאת מיקומים רלוונטיים בשכונות: גבעת שאול, קרית משה, נווה יעקב, קריית יובל, הגבעה הצרפתית, פסגת זאב, גילה, סנהדריה ומעלות דפנה, תלפ"ז, ארנונה, מזרח העיר ושכונות נוספות.

    ראש העיר, קבע את הפרויקט כפרויקט דגל והנחה את כלל הגורמים המקצועיים לפעול להאצת התהליכים. בהובלתו של מהנדס העיר, התקיים שיתוף פעולה מיוחד עם משרד התקשורת וחברת החשמל וכבר היום ניתן לראות את תוצאותיו.

    טקס חניכת התורן התקיים במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, שר התקשורת יועז הנדל, מנכ"ל העירייה איציק לארי, מהנדס העיר יואל אבן, מנכ"ל חברת מוריה גלעד בר אדון ומנכ"ל phi אייל אילוז.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר באירוע כי "זוהי התחלתה של מהפכה תקשורתית בירושלים. לאחר שנים רבות בהן לא הוקמו אנטנות סלולריות וזאת למרות העלייה במשתמשי הסלולר, יצאנו במהלך משותף לשיפור הקליטה בעיר, באמצעות אנטנות סלולריות ומתקני גישה. מדובר במהלך הדרגתי וההקלה תורגש בחודשים הקרובים באזורים שונים בעיר, ותמשיך עד לכיסוי המקסימלי האפשרי של העיר. אנו ממשיכים לעבוד ללא הרף לטובת תושבי העיר בנושא."

    מ"מ רה"ע ויו"ר ועדת התכנון והבנייה הרב אליעזר ראוכברגר שיבח את ראש העיר ושר התקשורת על שיתוף הפעולה למען תושבי ירושלים וציין את חשיבות הפרויקט עבור תושבי ירושלים בכלל, וצפון העיר בפרט. "אני בטוח שהתושבים בסביבה יחושו בשינוי לטובה באופן מידי. תושבים רבים אחרים ירגישו את השינוי בהמשך התהליך, המטרה שכול תושבי ירושלים ייהנו מקליטה סלולרית משופרת ומהירה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות