שיחת נשים: מדוע קשה לנו לקבל מחמאות?

    חיה ספיר No Comments on שיחת נשים: מדוע קשה לנו לקבל מחמאות?

    בתכנית 'עניין משפחתי' הבוקר שוחחה רחל פסטג עם נעמה טוכפלד על טור מעניין שהיא כתבה | נושא השיחה היה, מדוע התגובה הראשונית של אישה שמקבלת מחמאה זה להדוף אותה בהצטנעות ולא לקבל אותה

    צילום: Doron Horowitz/FLASH90
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר בתכנית 'עניין משפחתי' שוחחה רחל פסטג עם הפובלציסטית נעמה טוכפלד על נקודה מעניינת. אחת התכונות שמאפיינות נשים זה כשמפרגנים להן התגובה הראשונית היא, הצטנעות. למה זה קורה?

    פסטג פתחה את הריאיון: "אני חייבת להתחיל עם כמה דוגמאות בנושא. הרבה פעמים קורה שחברה פוגשת חברה אומרת לה: "וואוו, איזה יפה השמלה שאת לובשת", והתגובה האוטומטית בדרך כלל היא: "לא, זה סתם הוצאתי מהבוידעם", או לדוגמא שאחת אומרת לשנייה: "יפה לך, איך רזית" והתגובה הראשונה היא: "דווקא אני חושבת שהשמנתי", והשאלה היא למה? למה זה קשה לנו להודות ולקבל את המחמאה ולומר: "נכון, תודה על הפירגון", שאלה רחל.

    טוכפלד הרחיבה על הנושא: "אני קודם כל רואה את זה על עצמי, שמתי לב שבכל פעם שמישהו מנסה לתת לי מחמאה, או לומר לי על איזשהו הישג שלי, אני קודם כל הודפת אותה, וכביכול לא נעים לי להתבשם עם המחמאה ולומר, נכון, אני באמת ככה, תודה על המחמאה. אני כתבתי על זה טור, ואני מנסה להבין מאיפה זה מגיע. זו תכונה נשית שמאד חשוב לדבר עליה" אמרה טוכפלד.

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות