"ויין ישמח לבב אנוש"

    עפר גדנקן No Comments on "ויין ישמח לבב אנוש"

    משתה יינות ב'רמי לוי'

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם היינות ברשת 'רמי לוי' מקיימים בהידור את מצוות "עד דלא ידע" ו"משלוחי מנות". מבחר ענקי של יינות יוקרתיים ל'מיבינים', לאלו שרוצים יינות טובים בלי להיות מונחים בסוגיה וגם לכאלה שחשוב להם שהיין ישתלב בדיוק בצבע של משלוח המנות.

    כמה טיפים מומלצים להגשת יין והוספתם למאכלי סעודת הפורים:
    יין לבן – הגישו אותו קר, טעים יותר לשתות אותו כך. בנוסף, כשאתם מכינים את סעודת הפורים הוסיפו יין לבן כמו 'סוביניון בלאן' למנת הדגים. היין ישדרג את מנת הדגים ויהפוך אותה למשובחת. יין לבן חצי יבש יתאים למשלוח מנות מעריך לשכנים מהקומה העליונה
    יין אדום – יין אדום מאבד מטעמו כשהוא קר יתר על המידה, לפיכך, שעה לפני ההגשה שימו במקרר. יין אדום קליל כמו 'פינו נואר' ישדרג את מנת הבשר לליגה אחרת. למשלוח מנות מכובד ומעריך למלמד בת"ת בחרו ביין אדום יבש מרלו.
    יין מבעבע – עם יין מבעבע כגון 'שמפניה' תמיד טוב לחגוג. שמחו איתו את בחורי הישיבה שיגיעו לשמח אתכם ולהתרים אתכם כמובן, מזגו להם יין שמפניה טובה לכוסות קטנות. יש לציין שיין מבעבע מתאים יותר למאכלים מלוחים.
    ליקר – ליקר משתלב יופי במנות אחרונות. או להשלמת משלוח המנות למורה של הילדה בבית הספר. ליקר שוקולד ישמח את ל'שוויגער' המסורה חובבת השוקולד לכל גווניו. הליקרים מתאפיינים בבקבוקים מרשימים ויפים.
    חשוב לדעת – מה שהכי מזיק ליין זה חום. שימו אותו במקרר או במקום מוצל בבית. כדי שהיין ישאר במיטבו שמרו אותו בשכיבה כדי שפקק השעם יישאר לח ולא יתייבש.

    בחנויות הרשת ובאתר הבית תוכלו לבחור מתוך המבחר הענקי את היינות המועדפים עליכם לכל מטרה.
    משכר…

    לחיים!!!
    המובא לעיל המלצה בלבד



    0 תגובות