אשר לבנט: "למה אין לך יראת כבוד למועצת הרבנות כמו למועצת השורא?"

    אבי רבינא No Comments on אשר לבנט: "למה אין לך יראת כבוד למועצת הרבנות כמו למועצת השורא?"

    ח"כ יעקב אשר תקף בחריפות בנאום 40 חתימות את ראש הממשלה בנט, "איפה הסובלנות שלך כלפי הציבור הדתי שהוא רוב רובו של הציונות הדתית שאותה אתה מדיר, איפה הרגישות שלך לצרכי הציבור החרדי שאהבת כל כך להצטלם אתו כשהיית באופוזיציה"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    11:44
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on הערשי ויינברגר ונפתלי שניצלער בקליפ מרגש לזכרו של הזמר החסידי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנאום שנשא היום (שני) בדיון 40 חתימות תקף ח"כ יעקב אשר את ראה"מ בנט על חורבן הדת וההתעמרות במשפחות חרדיות: "השארת חבריך ל'ימינה' לדמם לבדם מול הבייס הזועם".

    את דבריו פתח ב"מחמאות" לבנט כשהוא אומר: "אני רוצה לשבח אותך על הסובלנות והאיפוק שלך, על כושר ההכלה שאתה מגלה כלפי שותפיך משמאל, על הרגישות יוצאת הדופן שלך כלפי שותפיך המגזר הערבי. שמת את כל האידאולוגיה בצד, עזבת את כל מה שהאמנת בו כל השנים, הכל כדי לעשות פיוס בין חלקי העם והאוכלוסיות השונות במדינה".

    בנקודה זו עלה ח"כ אשר להתקפה: "אבל אני שואל אותך, איפה הסובלנות שלך כלפי הציבור הדתי שהוא רוב רובו של הציונות הדתית שאותה אתה מדיר, איפה הרגישות שלך לצרכי הציבור החרדי שאהבת כל כך להצטלם אתו כשהיית באופוזיציה וכעת אתה מתעמר במשפחות שלו ללא רחמים?!" זעק אשר.

    אשר המשיך ושאל, "איך נתת יד לשר האוצר לגזירת ביטול סבסוד המעונות מנשים חרדיות ודתיות עובדות, כשבכך אתה מרסק את שוק התעסוקה החרדי שאותו הנך מכיר היטב מתקופתך כשר הכלכלה. אני זוכר ביקור שלך באותם ימים במרכז תעסוקה בבני ברק כשאני כיהנתי בה כראש עיר, התקשרת להגיד לי 'כמה טוב עשית', אתה זוכר מה עניתי לך? אמרתי לך 'רק אל תקלקל'".

    בהמשך דבריו זעק על מאמצי הממשלה לפירוק מוסדות הדת הממלכתיים, כשהוא פונה לבנט ישירות: "למה אין לך גרם של סובלנות ורגישות למעמדה וכבודה של הרבנות הראשית לישראל שהקים הרב קוק זצ"ל, שאתה באמצעות חברך למפלגה מתן כהנא, מרסק ומשפיל עד עפר? למה אין לך כלפי מועצת הרבנות לפחות את אותה יראת כבוד שאתה רוחש למועצת השורא?".

    הוא סיים ואמר: "נכון שהציבור הדתי והחרדי לא יושב אתך בקואליציה, אבל מגיע להם לפחות את אותו יחס שמקבלים שותפיך משמאל ומרע"ם, איך יכול להיות שיוליה מלינובסקי ומוסי רז עדיפים לך משמחה רוטמן ואורית סטרוק?

    "הרי יום אחד, והוא לא רחוק כל כך, אתה כבר לא תהיה בהנהגה. ואני שואל אותך, איזה זיכרון יישאר ממך? מה יספרו עליך לילדים בדורות הבאים? שאתה זה שניתקת את הדת מהמדינה? שהחרבת בזמן שיא את הכלכלה וגרמת לאלפי מתים בתוך זמן קצר? שברחת לביתך כשאתה משאיר את חבריך מימינה לדמם לבדם מול הבייס הזועם מכל מה שעוללת?".



    0 תגובות