שמחה מתגלגלת

    עפר גדנקן No Comments on שמחה מתגלגלת

    השמחה של מילקי מתגלגלת עד הבית עם משלוח מנות משמח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מילקי, סדרת המעדנים האהובה מבית שטראוס, יוצאת בפעילות ייחודית ומלאת שמחה לחודש אדר. במסגרת פעילות זו, הרכב הממותג של מילקי יגיע עם משלוח מנות מפנק לזוכים שישתפו בסיפור על מישהו שממש שימח אותם. הפעילות הפורימית של מילקי מתחברת לשמחה שמלווה את המעדנים עם הקצפת האהובה לאורך כל השנה.

    תמיד בשמחה עם מילקי: מותג המעדנים המוכר יוצא בפעילות חודש אדר שמחה במיוחד, במהלכה רכב ממותג של מילקי עם גביע ענק על הגג, יגיע במיוחד עם משלוח מנות משמח ומפנק במיוחד לזוכים שישתפו בסיפור על מישהו שממש שימח אותם. המשלוח יגיע לאדם ששימח אותם, וכך הם יוכלו לשמח אותו בחזרה עם משלוח מנות שיגיע אליו עד הבית.

    מה צריך לעשות כדי לזכות? משתפים את מילקי בסיפור מיוחד על מישהו ששימח אתכם!

    שולחים את הסיפור לכתובת  [email protected] או שולחים הקלטה קולית בווטסאפ: 058-6001025 או בתיבה קולית שמספרה: 077-613700 (לוחצים 2 ואז 6)

    מאזינים מדי יום לתוכנית של קובי ברומר ב'קול חי מיוזיק' ב16:00 (102.5fm) לגלות אם הצלחתם לשמח בחזרה את מי ששימח אתכם עם משלוח מנות משמח ומפנק של מילקי.

    ניתן לשלוח עד יום רביעי, ו' אדר ב'.

    פעילות זו של מילקי מתחברת לשמחה שמלווה את סדרת מעדני החלב לאורך כל השנה עם טעמים מגוונים והקצפת המוכרת והאהובה. עם הטעמים המיוחדים והקצפת המושלמת יש את כל הסיבות להיות בשמחה, ולכן החליטו במילקי לצאת בפעילות ייחודית זו דווקא בחודש אדר שמרבים בו בשמחה.

     



    0 תגובות