בית הנבחרים האמריקני אישר: מיליארד וחצי דולר למימון כיפת ברזל

    קובי פינקלר 1 Comment on בית הנבחרים האמריקני אישר: מיליארד וחצי דולר למימון כיפת ברזל

    בנוסף אושר הסיוע האמריקני השגרתי לישראל בגובה שלושה מיליארד ושמונה מאות מיליון דולרים. שתי ההצעות טעונות עדיין את אישור הסנאט ולאחר מכן את חתימתו של הנשיא ביידן

    כיפת ברזל בדרום צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הנבחרים האמריקני אישר הלילה (בין רביעי לחמישי) את חבילת הסיוע למימון מערכת כיפת ברזל בשווי מיליארד וחצי דולרים. האישור מגיע לאחר חצי שנה של עיכוב.

    בנוסף אושר הסיוע האמריקני השגרתי לישראל בגובה שלושה מיליארד ושמונה מאות מיליון דולרים. שתי ההצעות טעונות עדיין את אישור הסנאט ולאחר מכן את חתימתו של הנשיא ביידן.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט ברך על אישור הסיוע: "אני רוצה להודות לידידינו בבית הנבחרים האמריקני על אישור הסיוע הבטחוני לישראל, הכולל מיליארד דולר נוספים למיירטי כיפת ברזל. אנו מעריכים מאוד את המחויבות של ארה"ב לבטחון ישראל. אני רוצה להודות במיוחד לנשיא ביידן, שבפגישתנו הבטיח שהסיוע יעבור – ועמד במילתו".

    שר הביטחון, בני גנץ: "‏אני מבקש להודות לבית הנבחרים האמריקאי, על אישור חבילת הסיוע הביטחוני לישראל, כולל מיליארד דולר לכיפת ברזל, מתוך מטרה להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר לנו הגנה טובה יותר על אזרחינו. תודה מיוחדת לנשיא ביידן על מנהיגותו ותמיכתו הבלתי מתפשרת בביטחון ישראל.

    "‏אני מבקש להודות בנוסף לחברי מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שדחף את ההצעה. הקשר האסטרטגי ביננו לבין ארה"ב, שמבוסס על ברית אינטרסים וערכים משותפים, חיוני לביטחון ישראל ולשמירה על עליונותה הביטחונית באזור ונעשה הכל כדי לחזק אותו ולשמור עליו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אה.. לא עדכנו אותי, מתי יש משו?? שנדע רק…