מעמד קבלת תעודות הסמכה בחב"ד | גלריה

    אבי יעקב No Comments on מעמד קבלת תעודות הסמכה בחב"ד | גלריה

    באולם האירועים המפואר של חב"ד ברמת שלמה בירושלים התאספו חמישים תלמידי ארגון "למען ילמדו" וקיבלו תעודות הסמכה | כל אחד מהמוסמכים הוזמן באופן אישי לקבל את התעודה עליה מתנוססות חתימות של גדולי הרבנים

    מענדי קורנט צילום: מענדי קורנט
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היה זה אירוע רב רושם שלא יישכח מלב כל מי שהשתתף בו, אירוע שכולו כבוד לתורה וללומדיה. ביום שני האחרון, נחגג ברוב עם סיום המחזור החמישי של  'למען ילמדו' בירושלים עיה"ק תובב"א, בחלוקת תעודות סמיכה לחמישים תלמידים שסיימו את הלימודים בהצלחה.
    באולם האירועים המפואר בבניין 770 רמת שלמה בירושלים, התאספו חתני השמחה, המוסמכים החדשים יחד עם בני משפחותיהם, שבאו מקרוב ומרחוק להשתתף בשמחתם. את הנוכחים קיבל שלט ענק המכריז כי זהו "חג הסמיכה", והנאספים הנרגשים מילאו את האולם מפה לפה.
    הרב ישראל הלפרין דומ"צ בבית ההוראה כפר חב"ד נשא דברים באירוע: "'למען ילמדו' זה פשוט המצאה חדשה. לאפשר לאנשים עסוקים ללמוד הלכה במקורותיה וטעמיה ואף להבחן על כך ברבנות. זהו דבר שלא היה. וב"ה רואים את ההצלחה הכבירה עם סניפים רבים בארץ ובעולם" אמר ברה הלפרין.
    הרב טוביה זילברשטרום רב שיכון חב"ד שיתף את הקהל בשמחה העצומה לראות כל כך הרבה רבנים שסיימו וקיבלו תעודת סמיכה ואמר: "במאמר המשנה אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות, היינו אהוב את מלאכת הרבנות ושנא את גינוני הרבנות. רב לא צריך לחכות למפטיר ולשררה אלא עניינו של רב מורה הוראה בישראל – עבדות אני נותן לך" אמר הרב.
    בסיום האירוע, המנחה הזמין כל אחד מהמוסמכים באופן אישי לקבל את התעודה מאחד הרבנים המשתתפים באירוע, וההתרגשות הייתה בשיאה. השמחה שרתה על פני כולם, כאשר הרגע הנכסף הגיע, ושנה של השקעה בלימוד, בחזרה ובמבחנים מגיעה לשיאה, עם קבלת תעודת הסמיכה.

     



    0 תגובות