ניצול הפיגוע הלחין ושר עם שוואקי | צפו

    שמחה סינגר 5 Comment on ניצול הפיגוע הלחין ושר עם שוואקי | צפו

    ענק הזמר היהודי יעקב שוואקי מארח בסינגל חדש את מלחין השיר שמעון לוי ששרד פיגוע רצחני לפני 20 שנה | לשיר מלווה קליפ מיוחד שצולם באחד המקומות הנפיצים בישראל לאחרונה – מערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את השיר "אין דבר רע" הלחין שמעון לוי, שהוא לא רק מוכשר בכתיבה והלחנה אלא גם זמר עם קול מדהים ורגש מיוחד, ושוואקי הזמין אותו לבצע את השיר כדואט. הקליפ צולם במערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, במערה לומדים יחד תמיר צור ואביו של שמעון, רבי אורן לוי שמזכה את הרבים ומפיץ את הנס הגדול בעולם.

    שוואקי: "אני רוצה להכיר לכם את שמעון לוי. שמעון היה תינוק בן כמה שבועות, בפיגוע שהתרחש במוצאי שבת לפני 20 שנה בדיוק (אדר תשס"ב, מרץ 2002) בשכונת בית-ישראל בירושלים, חילצו אותו מתחת לרכב שבער באש מהפיצוץ הנורא, 12 הרוגים נספו בלילה הזה, שמעון ובני משפחתו שרדו את התופת" מספר שוואקי.

    "לפני כמה שבועות" מוסיף שוואקי: " קיבלתי מידידי המפיק המוזיקלי תמיר צור סקיצה למילים "אין דבר רע יורד מן השמים", השיר והמסר תפסו אותי מאוד, ואמרתי לתמיר שבביקור הקרוב שלי בישראל אנחנו חייבים להקליט את זה" אומר שוואקי.

     

    מילים:

    וזה כלל גדול בעולם

    שנחשוב ונאמין באמונה שלמה

    שאין דבר רע יורד מן השמים

    הכל לטובה



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      וואו מרגש ביותר באמת אני בוכה וכולי דמעות מרגגגגש