בכל דרך שתבחרו

    עפר גדנקן No Comments on בכל דרך שתבחרו

    אלדן עם מגוון דגמי הרכב החשמליים המובילים במסלולים לבחירה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הרכב הוותיקה אלדן מצרפת לצי הרכב שלה את הדגמים החשמליים המובילים במסלולים מגוונים לבחירה – ליסינג, השכרה ומכירה. עכשיו, לפני תקופת פסח, זו הזדמנות להתחדש עם רכב חשמלי חדשני בתנאים אטרקטיביים לפי בחירה.

    אלדן, חברת הרכב הוותיקה, מתחדשת עם רכבים חשמליים מהדגמים המובילים בעולם. בין הדגמים החשמליים החדשים שעימם ניתן להתחדש באלדן: טסלה, ג'ילי, AIWAYS, ועוד. הרכבים החשמליים צוברים תאוצה, ולכן בחברה מאפשרים לגעת בחדשנות המתקדמת ביותר של עולם הרכב במגוון מסלולים לבחירה.

    עכשיו, לפני תקופת פסח כאשר משפחות רבות מעוניינות להתחדש ברכב לקראת החג, זו הזדמנות להתחדש עם הדגמים החדשניים ביותר המספקים חוויית נהיגה מושלמת וכמובן ירוקה. ניתן ליהנות מהדגמים החשמליים בכל אחת מהדרכים: ליסינג, השכרה או מכירה לפי בחירה אישית.

    רכבים אלה מצטרפים למגוון הרכבים הרחב של אלדן המאפשרים מנעד רחב לבחירה אישית ובהתאמה מושלמת לצרכים המשפחתיים. בנוסף, באלדן מציעים מגוון רכבים החל מ-20,000 שקלים, שלוש שנות אחריות, תנאי מימון מעולים וטרייד אין עתידי.

    'אלדן' חברת המכירה, הליסינג וההשכרה הישראלית הוותיקה, זוכה פעם אחר פעם לשיעור נאמנות גבוה של הלקוחות – על פי סקר שביעות רצון של מכון המחקר "תבונה שיווקית" עולה כי 90% מלקוחות אלדן ממליצים על אלדן, בזכות האמינות, השירות וגם בזכות המחירים ותנאי המימון המשתלמים.

    ברכישת רכב באלדן תיהנו גם משיטת "הקניה הבטוחה", הכוללת תעודת זהות לרכב – שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות, מבחן אלדן – בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי, אחריות מורחבת – על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים ברכב. כמו כן אלדן מציעה את שירות "לא מתאים? מחזירים!"

    פרטים נוספים ניתן למצוא באתר אלדן eldan.co.il או בטלפון 3003*.



    0 תגובות