הסיפור המלא: החגב שהופיע בחלונו של ר' חיים

    נתי קאליש 1 Comment on הסיפור המלא: החגב שהופיע בחלונו של ר' חיים

    רבות דובר ביומיים האחרונים על המעשה של מרן הגר"ח קנייבסקי והחגב שבא לחלונו, הרב דן טיומקין מציג סרטון בו נראה מרן מתבונן בחגב שהביא לו ותוך כדי מאשר את הסיפור המפעים | וגם, הד"ר לזאולוגיה שחזר בתשובה בעקבות החגב של ר' חיים | צפו

    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלוויה של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל סיפר גיסו הגאון הרב יצחק זילברשטיין שליט"א תוך כדי ההספד סיפור מפעים על גדולתו של ר' חיים, שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה.

    הסיפור התרחש בתקופה שבה מרן הגר"ח זצ"ל כתב את סיפרו "קרני חגבים", ובמהלך הלימוד נזקק ר' חיים להבין פרטים מסוימים הקשורים למבנה גופו של החגב, ותוך כדי הלימוד נכנס חגב לחדרו והתיישב בחלון, ולא זז עד שר' חיים סיים לבדוק אותו.

    הרב דן טיומקין, מפרסם כעת סרטון בו נראה תיעוד שלו מביא חגב לבדיקה אצל מרן הגר"ח זצוק"ל, ותוך כדי הדברים הוא שואל את מרן אודות הסיפור, ומרן משיב לו שכך אכן קרה.

    בהמשך הסרטון, מספר הרב טיומקין על ד"ר לזאולוגיה שאשתו החלה להתקרב לדת, והוא התנגד לכך נחרצות. יום אחד היא שמעה את הסיפור מאשתו של הרב קנייבסקי, וסיפרה לו את המעשה עם החגב, וחשבה אולי זה מה שיוכיח לו שיש השגחה בעולם.

    הד"ר המלומד השיב לה, שהוא לא מאמין לסיפור מכיוון שעל פי המחקר והמדע חגבים חיים רק בקבוצות ולהקות, ואין מציאות כזו שחגב נמצא לבדו. עודו מדבר ומחלון ביתם הופיע חגב ונחת למול עיניו המשתאות של הדוקטור.

    הדוקטור המופתע התבונן בחגב, וחזר בו מתפיסותיו הקודמות. הוא שח לרעייתו כי הוא מאמין שיש ניסים גם בדור הזה. בעקבות המקרה הזה, הזוג התחזק וחזר בתשובה שלמה.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדהים ומרגש איזה ענק בתורה ובמדות תראו את הפנים המאירות שיש לו ! תראו מה שהתורה עושה עם בן אדם !חבל על דאבדין
      הבה נדבק בדרכיו ונזכה גם אנחנו !