בתום הביקור והפגישה המתוקשרת; ראה"מ בנט חוזר לישראל

    שלמה ריזל No Comments on בתום הביקור והפגישה המתוקשרת; ראה"מ בנט חוזר לישראל

    לאחר שפגש את נשיא מצרים הנשיא עבד אלפתאח אל-סיסי בשארם א-שיח' ואת יורש העצר של אבו ט'בי, שיח' מחמד בן זאיד אל נהיאן, ראש הממשלה, נפתלי בנט שב ארצה | דובר הנשיאות הודיע כי הפגישה דנה בהשלכות ההתפתחויות הבינ"ל בתחום האנרגיה, יציבות השווקים והביטחון התזונתי והסוגיות האזוריות.

    בנט עם נשיא מצרים צילום: דובר הנשיאות המצרית
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ימריא בדקות הקרובות לישראל, עם תום ביקורו המדיני במצרים. בשדה התעופה מלווה אותו כעת נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי. במהלך הביקור, שהחל אתמול שהה רה"מ בעיר שארם א-שייח׳ ונפגש היום (ג׳) עם נשיא מצרים, עבד אל פתאח א-סיסי, ועם יורש העצר של אבו דאבי באיחוד האמירויות, שייח׳ מוחמד בן זאיד.

    לפי גורמים המצויים בפרטי הפגישה, המנהיגים שוחחו על הקשרים בין שלוש המדינות ברקע ההתפתחויות האחרונות בעולם ובאזור, ועל הדרכים לחיזוקם בכל המישורים. זהו ביקורו השני של ראש הממשלה בנט במצרים, בה ביקר לראשונה בתפקידו בחודש ספטמבר אשתקד.

    דובר הנשיאות המצרית מסר: הנשיא עבד אלפתאח אלסיסי נפגש היום בשרם אלשיח' עם יורש העצר של אבו ט'בי, שיח' מחמד בן זאיד אל נהיאן, ועם ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט. דובר הנשיאות הודיע שהפגישה דנה בהשלכות ההתפתחויות הבינ"ל, במיוחד על תחום האנרגיה, יציבות השווקים והביטחון התזונתי. כמו כן, הוחלפו דעות באשר להתפתחויות האחרונות במספר סוגיות בינ"ל ואזוריות.



    0 תגובות