הפרשן צבי יחזקאלי: "ארה"ב נותנת לאיראן גרעין במתנה, מו"מ של כניעה"

    המהדורה המרכזית No Comments on הפרשן צבי יחזקאלי: "ארה"ב נותנת לאיראן גרעין במתנה, מו"מ של כניעה"

    הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי ב'מהדורה המרכזית': "לא סתם שרי החוץ מגיעים לפה לנגב, הסיבה היא איראן והסיבה השנייה היא ארה"ב שנותנת לאיראן במתנה תוכנית גרעין במשא ומתן מביש של כניעה. המדינות הערביות מתחילות להבין את הסכנה"

    צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הפסגה המדינית שמתקיימת בשעה זו בנגב. "הקשר הישראלי עם המדינות הערביות איתן יש הסכמי שלום מתחיל להיות רציני בגלל הפחד המשותף. זה מה שגרם לכולם להתכנס בבהילות ובחשש. לא סתם שרי החוץ מגיעים לפה לנגב, הסיבה היא איראן והסיבה השנייה היא ארה"ב שנותנת לאיראן במתנה תוכנית גרעין במשא ומתן מביש של כניעה. המדינות הערביות מתחילות להבין את הסכנה".

    לדבריו "ספק רב אם ארה"ב תבין את זה, הם מאמינים לאיראן ולהוטים להגיע להסכם. הם גם יוציאו את זרוע הטרור משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור, זו הגדרה מחדש של המונחים טימטום ועיוורון".

    "אבל בתכלס ישראל לבד, אין פה שום ביחד", הוסיף יחזקאלי. "הערבים נחמדים לצילומים. הם לא יעזרו כלום כשאיראן תבוא ותתקוף אותנו".

    "האיראנים בעזרת השלוחה התימנית תקפו בשבוע שעבר את מתקני הנפט הסעודים בצורה אכזרית. אבל ארה"ב הוציאה את החות'ים מרשימת הטרור. זו האסטרטגיה של האמריקנים".

    עוד אמר יחזקאלי: "כל האזור כרגע מתארגן לרגע הפריצה של איראן לכיוון הפצצה. ההסכם לא ירגיע אף אחד. איראן תהפוך למדינת סף שתוכל להשיג פצצה גרעינית במרחק של כמה שבועות. זה יוביל גם למירוץ חימוש גרעיני. זה המזרח התיכון של היום אחרי הנזק הגדול של ממשל ביידן. תראה כמה אפשר להזיק בשנה וחצי של קדנציה".



    0 תגובות