ברקע המצב הביטחוני: גנץ נפגש בחשאי עם מלך ירדן

    איתי גדסי No Comments on ברקע המצב הביטחוני: גנץ נפגש בחשאי עם מלך ירדן

    שר הביטחון בני גנץ המריא היום בחשאיות לירדן ונפגש עם המלך עבדאללה בארמונו שברבת עמון | הפגישה עסקה באתגרים הביטחוניים האזוריים וגנץ הדגיש בפני המלך את הצורך להילחם בטרור ובפרט בארגון דעא"ש, שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בישראל

    צילום: Royal Hashemite Court
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ טס בחשאי לרבת עמון ונפגש עם עבדאללה מלך ירדן  בארמונו. בפגישה איחל גנץ לו ולכל תושבי הממלכה רמד'אן כרים, לקראת חודש הרמד'אן שיחל בימים הקרובים. ועיקר הפגישה עסקה באתגרים הביטחוניים האזוריים.

    במהלך שיחתם העלה גנץ בפני המלך את הצעדים שמתכוונת ישראל לעשות על מנת לשמור על חופש הפולחן בירושלים ובאיו"ש, את חשיבות התיאום הביטחוני בימים אלו וכן דן איתו בצעדים אזרחיים נוספים לטובת שיפור חייהם של הפלסטינים ביהודה ושומרון וברצועת עזה שימומשו תוך עמידה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל.

    שר הביטחון הדגיש בפני המלך את חשיבות השמירה על היציבות והשקט, ואת הצורך הכולל להילחם בטרור, ובפרט בארגון דעא"ש, שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בישראל, והודה לו על מנהיגותו והשפעתו החיובית על האזור כולו, וכן על נכונותו לחזק את שיתופי הפעולה בין הממלכה לבין ישראל בכלל התחומים, ולהעמיק את השלום בין שתי המדינות.



    0 תגובות