תיעוד דומע: הרב אבישי יחזקאל הי"ד הובא למנוחות

    אייל ראובן 3 Comment on תיעוד דומע: הרב אבישי יחזקאל הי"ד הובא למנוחות

    בשעה האחרונה הובא למנוחות הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד שנרצח אמש בבני ברק ע"י מחבל אכזרי | בהלוויה השתתפו בני משפחתו ורבים מתושבי העיר, וגם חכי"ם ואישי ציבור שבאו ללוותו בדרכו האחרונה

    צילום: יענקי פרבר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שעה קלה הובא למנוחות הרב אבישי יחזקאל ז"ל, שנרצח אמש בפיגוע הירי האכזרי בבני ברק בהלוויה רוויית כאב ויגון. עשרות מבני משפחתו ומכריו, חברי כנסת, רבנים, אישי ציבור ותושבי העיר הגיע לחלוק לו כבוד אחרון. מסע הלוויה יצאה מביתו ברחוב השניים 4 בשכונת פרדס כץ, לעבר בית העלמין פונוביז' שם נטמן.

    ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין ספד לו: "גדולי ישראל אמרו שמי שמלמד ילדים מלמד את התורה שניתנה בהר סיני. שמעתי מחברים שלו שהוא היה חבר בקבוצה שהייתה מתאספת כל שבוע להתחזק בתורה ובחסד. אבל לא היה לו וואסטאפ, היו צריכים התקשר אליו. איזה קדושה, איזה לימוד" הספיד ראש העיר.

    ראש הישיבה, הרב אהרן בן דוד ספד: "הגעת לישיבה לחיזוק, אחרי יום כיפור אתה אומר הרגשתי פה את האמת שלי אני רוצה להישאר, כל כולו אמת. כשעלינו פה אתמול בלילה לבית וראינו את הסטנדר עם ספר הזוהר פתוח והיה כתוב 'בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאדך'. כל מה שעשית בישיבה הכל היה באמת, עד הסוף. להבין מה כתוב, להבין עד הסוף בעמקות" אמר ראש הישיבה שהכאב ניכר על פניו.

    צילום: יענקי פרבר

    צילום: יענקי פרבר

    צילום: יענקי פרבר

    הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הרב אבישי הי"ד שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "אנחנו שבורים ורצוצים, אבישי היה אדם מיוחד מאוד. הכניס לנו שמחת חיים מהרגע שנולד. הלימוד שלו היה ברור וחד. הוא היה משמח את כולם, אהב ללמוד. היה עושה הכל בשלמות הדעת" אמר אחיו.

    "הוא התקשר אלי לפני שנרצח" המשיך אחיו וסיפר:  "הוא דאג לי כי אני גר בסמוך אליו. הוא אמר לי יש יריות תהיה בבית. לא הבנתי מה קרה, ניסיתי לתפוס אותו בטלפון, אחר כך הגענו לבני ברק, הגעתי לכאן וכמעט התעלפתי. אי אפשר להבין את זה. אברך צעיר, יש לו ילד בן שנתיים. כאב גדול", סיפר האח.

    "הוא הגן על הילד שלו בגופו והוריד את הראש, מישהו ממד"א כנראה לקח את הילד והביא אותו הביתה וגם זה נס. אנחנו בסך הכל בני אחים, אני לא מצליח להבין את זה", הוסיף האח בכאב.

    "הוא היה מלמד בתלמוד תורה בשנתיים האחרונות, לפני כן הוא למד בכולל. אין לי ספק שהוא מהרוגי מלכות שעליהם נאמר אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      השוטרים אחינו יהודים גיבורים וצדקים הם!
      לאא נשכח וכן נסלח.
      כחנו באחדתנו!אני קורא מכון יהודים רחמנים בני רחמנים, למחול בלב שלם לכול יהודי!
      כשאנחנו ביחד מי יטיל עלינו פחד?
      "כל המעביר על מידותיו מעבירין לו על כל פשעיו"-כדאי לכם מאוד.
      וכמובן כול אחד יעשה חשבון נפש ויעשה תשובה, ועין ברמבם איך עושים תשובה.
      כשעם ישראל ביחד האויבים נופלים תחתיו.ועין במדרש תנחומא.
      מהפככה של מחילה של יהודי ליהודי עכשיו עכשיו
      כול בר ישראל ימחל בלב שלם ליהודי הגון בלבד
      מה שהיה לא משנה! השאלה איך משתנים וחוזרים בתשובה עכשיו ברגע זה מממש!

    2. 2

      רבי אבישי דוד בן רבי מנשה היקר הי"ד שהיה יוזם כנס זעקת השבת בבית הכנסת "היכל דוד" תל אביב שבראשות הרה"ג משה מאיה שליט"א שהיה בה קידוש השם שאין כמותו ויש לכך תיעוד ביוטיוב כנס זעקת השבת ששם הוא מקבל את הרב מאיה כל הרבנים שהשתתפו בכנס ממש קידוש השם גדול והיה צריך לפני כמה חודשים להיות עוד כנס גדול למילגות לאברכים שמשום מה התעכב וכנראה שנצטרך לעשות זאת לעילויי נשמתו הטהורה ולא לשכוח את האלמנה שצריך לתמוך בה כלכלית כבר מעכשיו כל אחד יזיל מכספו כפי כוחו ושנתבשר בשורות טובות נחמות וישועות אכי"ר