ח"כ אדלשטיין: "בלי מבצע רחב היקף לא נתגבר על גל הטרור"

    יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on ח"כ אדלשטיין: "בלי מבצע רחב היקף לא נתגבר על גל הטרור"

    ח"כ יולי אדלשטיין ב'פילפוליטיקה': "אנחנו הצלחנו לדכא את הגלים הקודמים אבל אני חושב שהתאהבנו בשקט המדומה. אסור לעצור ולומר שאם יש שקט זמני אפשר להמשיך הלאה. צריך לטפל בנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית, במעבר השב"חים בקלות בלתי נסבלת וגם בארגוני הטרור"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יולי אדלשטיין שוחח עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' על תפקוד הממשלה ברקע גל הטרור: "טרור ערבי מלווה אותנו במאה ועשרים השנים האחרונות ובזה אין חדש. אני עדיין חושב שצריך לומר בהגינות שלמציאות שפיגוע רודף פיגוע ושערביי ישראל יוצאים לפיגועים – אנחנו פחות רגילים והספקנו כבר לשכוח את זה. כרגע יש היעדר תגובה הולמת של הממשלה. בלי מבצע רחב היקף שיכלול פעילות גם ביו"ש וגם בקו הירוק – לא נוכל להתגבר על הגל הזה", אומר אדלשטיין.

    לדבריו "אני מסכים שיש קשר לאמירות על כל מיני תהליכי שלום ומדינה פלסטינית ומה שמריח כמו אוסלו ג', וכשיש אוסלו ג' יש גם אינתיפאדה ג'. את הקשר הזה אנחנו מכירים גם מהעבר. חשבתי שהשיח הזה עבר מהעולם".

    הוא הוסיף "אנחנו הצלחנו לדכא את הגלים הקודמים אבל אני חושב שהתאהבנו בשקט המדומה. אסור לעצור ולומר שאם יש שקט זמני אפשר להמשיך הלאה. צריך לטפל בנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית, במעבר השב"חים בקלות בלתי נסבלת וגם בארגוני הטרור".

    אדלשטיין התייחס להצעת השרה שקד לשלילת אזרחות למחבלים: "אני לא מאמין שזו הצעה רצינית, ודאי ששלילת אזרחות, הריסת בתים וטיפול באותם בני משפחה יכולים להרתיע. אבל אני חושש שכל האמירות האלה ישכחו מיד אחרי שיעבור הגל. אני לא רואה את הממשלה פועלת כמו שצריך אלא הצהרות ריקות מתוכן".

    הוא התייחס גם לטענה שהאופוזיציה 'רוקדת על דמם' של הנרצחים ומנצלת את המצב למתקפה על הממשלה: "נתניהו לא רוקד על הדם. הוא יו"ר האופוזיציה ויש לו זכות לבקר את הממשלה".



    0 תגובות