מנכ"ל רשות החדשנות: "החרדים הם המפתח להצלחת ההייטק הישראלי"

    נתי קאליש No Comments on מנכ"ל רשות החדשנות: "החרדים הם המפתח להצלחת ההייטק הישראלי"

    באירוע Showcase של חממת הסטרטאפים החרדית – BizLabs, אמר דרור בין מנכ"ל רשות החדשנות: "כדי שישראל תמשיך להוביל, ההייטק הישראלי צריך גיוון גם בעובדים שלו. אנחנו צריכים להכניס הרבה יותר חרדים ליזמות ולעבודה בהייטק" | מחזור חדש נפתח בימים אלה

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה בה תעשיית הסטארט-אפים הישראלית משגשגת, גם החברה החרדית מנסה להצטרף לגל ההישגים הטכנולוגיים. שמונה חברות סטארט-אפ בבעלות יזמים חרדים, סיימו בשבוע שעבר  את המחזור החמישי של תכנית BizLabs – החממה לסטארט-אפים חרדים בשלבים מתקדמים.

    באירוע שנערך במתחם החדשנות ביזמקס בירושלים, בהשתתפות בכירים מתעשיית ההייטק בהם גם מנכ"ל רשות החדשנות דרור בין, שר המדע והחדשנות לשעבר יזהר שי ובכירים נוספים, הציגו היזמים החרדים את החברות והפיתוחים שלהם בתחום שונים כגון תחבורה חכמה, טכנולוגיות מים, טכנולוגיות בריאות, ועוד.

    ביזמקס שפועלת בשיתוף מייקרוסופט, אמזון, גוגל וחברות הייטק בינלאומיות נוספות, פותחת בימים אלו את ההרשמה למחזור השישי של התכנית שתתקיים ב'מרכז אחים' בבני ברק.

    מנכ"ל רשות החדשנות, דרור בין: "מצאנו שאחוז הסטרטאפים החדשים מהחברה החרדית, גבוה מאחוז המועסקים החרדים בתעשיית ההייטק. כדי שישראל תמשיך להוביל, ההייטק הישראלי צריך גיוון גם בעובדים שלו. אנחנו צריכים להכניס הרבה יותר חרדים ליזמות ולעבודה בהייטק. שילוב החרדים הוא המפתח להצלחת ההייטק הישראלי, ולכן אני מקווה לראות עוד הרבה יזמים חרדים ועובדי הייטק שהולכים בעקבותיכם" אמר בין.

    שר המדע והחדשנות לשעבר, יזם ההייטק ואיש ההון סיכון יזהר שי: "כל אחד מהיזמים הנוכחים כאן, הוא פורץ דרך בתחומו ובקהילתו. ישראל צריכה את האנשים המוכשרים כמוכם, מכל חברה שהיא. כשאתם מצליחים עם החברות שהקמתם, אתם גורמים טוב לעצמכם, וגם תורמים לחברה הישראלית כולה ולקהילות שלכם" אמר השר.

    לדברי מנהל BizLabs איציק קרומבי: "היזמות הטכנולוגית החרדית החלה לפרוח בשנים האחרונות, אך היא עדיין מתמודדת עם אתגרים של דעות קדומות, היעדר חיבורים נכונים, מרחק גיאוגרפי וערכי ממוקדי ההשפעה של התעשייה וחוסר ניסיון של חלק מהיזמים החרדים. ביזלאבס, מסייעת לחשוף את הפוטנציאל של החברות שצצות בחברה החרדית. אין ספק כי אנו כבר עדים למספר יפה של סיפורי הצלחה שיגדלו בשנים הקרובות" אמר קרומבי.

     

     



    0 תגובות