תמיד איתי: עובדי 'קול חי' ביקב כרמי אלול | תיעוד

    נתי קאליש 1 Comment on תמיד איתי: עובדי 'קול חי' ביקב כרמי אלול | תיעוד

    לקראת חג הפסח, יצאו עובדי 'קול חי' לאירוע חגיגי, מושקע ומגבש ביקבי אלול שבמושב כרמי יוסף בשפלה, שמעו הסברים על תהליך יצור היין ועל אתגרי שנת השמיטה של החקלאים והתפעלו ממסירות נפשם | אף אחד לא ויתר על טעימות מיינות הבוטיק של היקב ועל ארוחת צהרים עשירה | גלריה

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמיטב המסורת של 'קול חי', מידי שנה עם התקרב חג הפסח את העובדים המסורים באירוע מגבש ומיוחד. השנה, בשונה מהשנים הקודמות, האירוע נערך באוויר הפתוח בינות לכרמי ענבים, בסימן שנת השמיטה.

    כל צוות 'קול חי' הגיע בשעות הצהרים המוקדמות אל הישוב כרמי יוסף שבמועצה האזורית גזר. שם, בכניסה ליישוב, ממוקמים 'יקבי אלול'. את פני צוות הרדיו קיבלו בעל הכרם משה אלול, והיינן הראשי יוני צבי, יחד עם יואל גיטר מנהל השיווק, בשולחנות ערוכים ומושקעים בכיבוד קל.

    אחרי ההתכנסות, פתחו אלול וצבי, מנהל היקב והיינן הראשי בהסבר מפורט ומרתק על הכרמים המיוחדים במקום הגדלים בתהליך אורגני, וסיפרו כי בשנת השמיטה – שובתים אנשי הכרמים והיקב ממלאכה לחלוטין.

    לאחר הפתיחה של בעל היקב, יצאו העובדים לסיור בין הכרמים בסקירה של 13 זני הענבים הגדלים במקום, ועל הייחודיות של גידול הענבים באופן טבעי ואורגני.

    לאחר הסיור המרתק והמעשיר במסגרתו נחשפו אנשי צוות קול חי לאתגרים של החקלאים "גיבורי הכוח", המוותרים על עונת גידול מלאה לקיום מצוות השבתת האדמה בשנה השביעית, הסבו כולם לסעודה בשרית עשירה בשפע רב ובהרחבה. במהלך הארוחה המושקעת, כיבדו עובדי היקב את האורחים בטעימות משלל סוגים של מיטב היינות מעשי ידיהם.

    מנכ"ל 'קול חי' ר' אבי רוזן הזמין נציג מכל מחלקה ומחלקה בקול חי ובקול חי מיוזיק, לשאת דברי ברכה לכלל חבריהם לצוות ולאחל פסח כשר ושמח, לא לפני שהוא הודה לעוזרו המסור שימי ורקר על הארגון וההפקה של האירוע המיוחד, יחד עם מנהלת המדיה בתחנה, הגב' מירב שמואלי. בזה אחר זה ניגשו מנהלי ונציגי המחלקות אל המיקרופון ושיבחו את עבודתם המסורה של כלל אנשי הצוות.

    על המופע האמנותי הופקד מגיש 'טובים השניים' יהודה שוקרון, בשלל בדיחות וחיקויים מיוחדים. הגרפולוג אליקים ביננשטוק העניק אבחון כף היד וקריאת כתב של כל אחד ואחד מהמשתתפים, וריתק את כולם עם הסברים מעניינים על תורת הגוף והנפש. בעת הסיום, נפרד מנכ"ל 'קול חי', אבי רוזן מכל אחד ואחד באופן אישי והעניק לו ספר מתנה לחג לבני הבית. לאחר מכן כולם נעמדו להצטלם על רקע הכרמים והנופים המרהיבים.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חחחחח נראה שהם נהנו הכי בפינת חי 🙂