בעיצומה של מלחמה: המצות מאוקראינה הגיעו בנס לאירופה

    נתי קאליש No Comments on בעיצומה של מלחמה: המצות מאוקראינה הגיעו בנס לאירופה

    בעיצומה של מלחמת רוסיה-אוקראינה הצליחו ב"מרכז רבני אירופה" לחלץ את המצות שנאפו באוקראינה וכעת מאה אלף ערכות "כזית מצה" מחולקות ברחבי מדינות אירופה | הרב אריה גולדברג: " בחסדי שמים ובניסים גלויים הצלחנו לשנע במשאיות את המצות שנאפו מאוקראינה לרחבי לאירופה על אך הדרכים הסגורות והמשובשות"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר חסר תקדים של ערכות "כזית מצה" מחולקים ממש בימים אלה ברחבי מדינות אירופה על ידי "מרכז רבני אירופה" וזאת כחלק מההיערכות המקיפה לקראת חג הפסח הקרב ובא.

    מדובר בלמעלה ממאה אלף ערכות של "כזית מצה" שמועברות ממש בימים אלה לרבבות התושבים היהודיים ברחבי המדינות בכדי שהם יזכו לקיים את מצוות התורה בליל התקדש חג הפסח.

    ההיערכות השנה הייתה מסובכת עשרת מונים, וזאת בעקבות העובדה שהמצות נאפו באוקראינה ונוצר קושי עצום להוציאם לאירופה, בניסי ניסים לאחר ימים מתוחים בחסדי שמים אנשי מרכז רבני אירופה יחד עם ארגון 'בסד' הצליחו להעביר בשיירת משאיות את המצות לבלגיה ומשם לרחבי אירופה.

    מנכ"ל "מרכז רבני אירופה" הרב אריה גולדברג מסכם בהתפעלות את המלאכה הקשה ואומר כי: "למרות הקושי הלוגיסטי לשנע את המצות מאוקראינה לרחבי אירופה 'זכות הרבים' עמדה לנו ובימים אלו המצות מגיעות למאות קהילות באירופה" אמר הרב גולדברג.



    0 תגובות