ראש הרשות הארצית לתחבורה: "יצרנו מודל תעריפים שוויוני והוגן"

    המהדורה המרכזית No Comments on ראש הרשות הארצית לתחבורה: "יצרנו מודל תעריפים שוויוני והוגן"

    רן שדמי, ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ב'מהדורה המרכזית': "הנוסעים החרדים לא ישלמו יותר. יהיה להם כרטיס חופשי חודשי במחיר של 225 שקלים שתקף בכל הארץ, הם יראו את היתרונות של הרפורמה. יצרנו חמישה תעריפים במקום ה-80 שהיו".

    צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רן שדמי, ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית. "אתמול השיקו שרת התחבורה ושר האוצר את מהפכת דרך שווה שמטפלת במבנה התעריפים בתחבורה הציבורית. התוכנית מעודדת שימוש נרחב בתחב"צ ומתגמלת נוסעים קבועים. 'דרך שווה' מציעה מודל של תעריפים שהוא שוויוני, הגון ושקוף".

    שדמי הסביר "במסגרת הרפורמה הזו, במקום עשרות כרטיסי המנוי הקיימים היום – יהיו שני כרטיסי מנוי חופשיים וארציים. אחד הארצי בסכום של 225 ש"ח שתקף בכל הארץ ומנוי אזורי במחיר של 99 ש"ח שתקף בטווח אווירי של עד 40 ק"מ. בנוסף, במסגרת הרפורמה בכל הארץ בטווח הראשון של 15 ק"מ יהיה מעבר של 90 דקות חינם בין אוטובוס לאוטובוס".

    הוא הדגים "למשל בביתר עילית עכשיו יקבלו אפשרות לנסוע לירושלים בחמישה וחצי שקלים עם מעברים בין אוטובוסים חינם בניגוד ל-9 שקלים שהם משלמים היום. גם הכרטיס נוער של ביתר שהיה תקף רק בביתר, עכשיו הוא יהיה תקף בכל הארץ".

    לדבריו "הנוסעים החרדים לא ישלמו יותר. יהיה להם כרטיס חופשי חודשי במחיר של 225 שקלים שתקף בכל הארץ, הם יראו את היתרונות של הרפורמה. יצרנו חמישה תעריפים במקום ה-80 שהיו".



    0 תגובות