מדוע הכליזמרים הירושלמים התפרצו ללשכתו של ליאון?

    נתי קאליש 2 Comment on מדוע הכליזמרים הירושלמים התפרצו ללשכתו של ליאון?

    אל הלשכה שבקומה השישית בבניין ספרא התפרצו ללא הודעה מוקדמת חבורת הכליזמרים הירושלמים שביקשו להודות לראש העיר משה ליאון | מה הסיבה להתפרצות?

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזה בלתי שגרתי אירע בלשכת ראש העיר ירושלים: אל הלשכה שבקומה השישית בבניין ספרא התפרצו ללא הודעה מוקדמת חבורת הכליזמרים הירושלמים שביקשו להודות לראש העיר משה ליאון על הגדלת התקציב לקראת חג הפסח הבעל"ט.

    החבורה הכוללת את נציגי איגוד הכליזמרים הירושלמים, הגיעה במיוחד כדי להודות לראש העיר על מה שהם כינו "הרחבת תקציב השמחה בירושלים". כחלק מהפעילות הודיע ראש העיר על סבסוד לימודי נגינה למאות ילדים שהנגינה מצילה אותם משוטטות ריקה ברחובות העיר, ומעלה אותם על דרך המלך.

    "רבים מאותם ילדים התקדמו מאוד במלאכת הנגינה, ואפילו נסעו להופיע בחוץ לארץ", סיפר אברהם לייב בורשטיין יו"ר האיגוד. הוא הדגיש כי במשך שבעים שנה שהארגון קיים בירושלים, מעולם לא קיבלו יחס רציני מצד העירייה, עד לכניסתו של ראש העיר ליאון לתפקיד.

    לאחר ששרו וניגנו את שירי פסח יחד עם ראש העיר, הודו לו בשם כלל הכליזמרים בירושלים, ובשם תושבי העיר כולה. ראש העיר מצדו הודה להם על הפעילות המיוחדת שלהם להעלאת מפלס השמחה והחדווה ברחבי העיר, ועודד אותם להמשיך בפעילות במיוחד בתקופות רגישות שבהם הציבור נזקק יותר ויותר לניצוצות של שמחה ואור.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קלרניסט פצצה!!!

      געצל פאזיכערטערטערסקיבומבערגערקוביצ'שטיינסקימן