התנועה לאיכות השלטון קוראת לחקור את ח"כ עודה: "הסתה חמורה"

    איתי גדסי 1 Comment on התנועה לאיכות השלטון קוראת לחקור את ח"כ עודה: "הסתה חמורה"

    התנועה לאיכות השלטון קוראת לפתוח בחקירה פלילית כנגד ח״כ איימן עודה בגין דבריו: "חייב להיות קו גבול ברור בין העברת ביקורת לבין קריאה והסתה לאלימות ואף המרדה"

    ח"כ איימן עודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנועה לאיכות השלטון פנתה לפני זמן קצר ליועצת המשפטית לממשלה, עו״ד גלי בהרב מיארה, בבקשה לפתוח בחקירה כנגד יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה, בגין התבטאויותיו הקשות בסרטון שפרסם, בהן קרא לערביי ישראל שלא להתגייס לכוחות הביטחון ״ולזרוק להם את הנשק בפרצוף". התנועה קוראת ליועמ״ש לבחון האם נחצו קווים פליליים בהתבטאויות.

    כזכור, ח״כ עודה אמר כי ״אסור לצעירים פלסטיניים להתגייס לכוחות הכיבוש, הבוז והשנאה". עוד אמר כי הוא מפציר במי שהתגייס לכוחות הביטחון ״לזרוק את הנשק בפנים של כוחות הכיבוש".

    גינוי מקיר לקיר לדברי עודה: "הסתה, מקומו מחוץ לכנסת"

    התנועה לאיכות השלטון הזכירה במכתבה את פניית המשטרה לפרקליטות בעקבות הדברים וציינה כי ״אמירותיו הקשות והחמורות של ח"כ עודה עולות כדי הסתה חמורה לאלימות ואף ניסיון להמריד את הערבים המשרתים בכוחות הביטחון כנגד חבריהם המשרתים עימם.

    "השדה הפוליטי סובל דברי ביקורת ואי הסכמה של אישי ציבור איש עם רעהו, אך חייב להיות קו גבול ברור בין העברת ביקורת לבין קריאה והסתה לאלימות ואף המרדה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דומה לסנדל כפכפים