בעקבות הביקוש: מטוס שלישי נחכר לנופשים בפסח בגיאורגיה

    עפר גדנקן No Comments on בעקבות הביקוש: מטוס שלישי נחכר לנופשים בפסח בגיאורגיה

    למעוניינים ניתן יהיה להגיע לחופשה לאחר החג הראשון, למשך ימי חול המועד במחיר של 200$ לאדם ליום, כולל ארוחות וטיולים הכלולים במחיר • אז מה בתפריט ואיפה נטייל? • חופשה בגיאורגיה? הרי זה משובח!

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה קרה מהר מהצפוי. שני מטוסים התמלאו עד אפס מקום והברירה היחידה לאפשר לעוד משפחות ליהנות מנופש פסח מהודר ומהנה בגיאורגיה הייתה להוציא מטוס שלישי.
    למקרה שתהיתם, תתאפשר הזמנת חופשה לימי חול המועד בלבד, כאשר ההגעה הינה לאחר החג הראשון והחופשה עד לאחר שביעי של פסח. אז אם אתם חולמים על חופשה ברמה – עדיין לא מאוחר, עכשיו זה הזמן להזמין את החופשה שתמיד חלמתם עליה.
    מה מצפה לנופשים? טוב ששאלתם. ראשית, החדרים המרווחים של מלון הולינג Hualinבעל ה-5 כוכבים מוכן לקליטת האורחים. נקי ומסודר, כשר לפסח כהלכה.
    בנוסף, המלון מציע שירותים ברמה הגבוה ביותר הכולל מתחם ספא (בשעות נפרדות) המשתרע על שטח של אלפי מ"ר שפועל עד השעה 23:00 בלילה. חשוב שתדעו: כל שטח המלון הינו פרטי לאורחי החופשה בלבד.
    מה אוכלים? לחופשים מצפה חוויה קולינרית יוצאת דופן לאורך כל שעות היום על ידי השף החרדי הנודע חיים בורנשטיין שזכה במדליית שף השנה לשנת 2021.
    האוכל כשר למהדרין בהשגחת הגאון רבי משה נחשוני שליט"א ובפיקוח הרב ישראל וייס שליט"א – ללא חשש שרויה וללא קטניות. הארוחות וסעודות החג מוגשות בשפע רב ומבחר רחב של טעמים מגוונים, כאשר ניתן להזמין חדרים פרטיים לארוחת ליל הסדר משפחתית למעוניינים.
    איפה נטייל? כחלק מהאטרקציות הכלולות במחיר יתקיימו נסיעות מאורגנות לאתרי הנופש הבולטים, מסע ג'יפים, נסיעה באזורים מפורסמים כגון בורג'ומי וגודאורי, רכבלים ושייט, תצפית על נופים בראשיתיים ומפלי מים שופעים, מופע פולקלור מקומי, שווקים ובתי כנסת עתיקים.
    תפילות החג יתקיימו עם הזמר והחזן ר' אברימי רוט ויימסרו הרצאות מרתקות מפי משמח הלבבות, בעל פה מפיק מרגליות הרב מאיר שוורץ.
    עכשיו שאנחנו יודעים את כל הפרטים, זה הזמן לסגור את החופשה הבאה שלנו. ניפגש!



    0 תגובות