היערכות במחוזות מכבי שירותי בריאות

    עפר גדנקן No Comments on היערכות במחוזות מכבי שירותי בריאות

    מחוזות מכבי שירותי בריאות במפגשי רבנים, הנהלות והשקת מרפאות חדשות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלי מרחב חדרה הגיעו לביתו של המרא דאתרא הגאון רבי ישראל מאיר ביטון שליט"א. הגאון שליט"א שיבח את מכבי שפועלת בכל דרך להנגיש את שירותיה לכלל הציבור

    ביקור רב רושם של מנהלי מחוז חדרה של מכבי שירותי בריאות, נערך אצל המרא דאתרא הגאון רבי ישראל מאיר ביטון שליט"א. מנהלי המחוז הגיעו כדי לסקור בפני הרב את הפעילות השוטפת של מכבי במהלך השנה כולה ולקבל את ברכתו. מנהלי המחוז ציינו בפני הגאון שליט"א כי בית רופאים חדש צפוי להיפתח בהמשך השנה בעיר, וכן מרכז בריאות האישה ומרכז להתפתחות הילד צפויים להיפתח בקרוב, לתועלת חברי מכבי. את המהלך יזמו איל שביט, מנהל מרחב צפון השרון במכבי ויואב דבורין מנהל שירותי המנהל במכבי, יחד עם מתאם קשרי הקהילה חזקי מנת.

    במהלך הפגישה אמר הגאון שליט"א: "רואים שכאשר אתם חושבים על הצרכים של האדם הוא מבין שאתה מתאים את עצמך עבורו". בסיום הפגישה הוזמן הגאון שליט"א לסיור התרשמות במרפאות ברחבי העיר. מנהל מרחב צפון השרון מר איל שביט: "שמחתי להציג בפני הרב את פעילותה של מכבי שירותי בריאות. שמחנו לקבל את ברכת הרב וכן לדון עמו על פתרונות ייחודים נוספים שבתהליך חשיבה של מכבי. נמשיך את הקשר ההדוק עם הרב בנוגע לשירותי הרפואה של מכבי באזור". כחלק מהחיבור לקהילה במכבי שירותי בריאות עושים כל מאמץ להקשיב לצרכי הקהילה במקום ולפעול בהתאם.

    עשרות רבנים ומורי הוראה, לצד רופאי ומומחי 'מכבי', השיבו לאלפי הפניות שהתקבלו ב'קו הפתוח' לקראת חג הפסח • מיזם 'הקו הפתוח' הופעל גם השנה ע"י 'מכבי שירותי בריאות' • ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "הקו הפתוח הינו נדבך נוסף המבטא את האחריות שלנו לחברים כחלק מהרפואה המותאמת אישית"

    במעמד ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, השדרה הניהולית החרדית במחוז – מנהל מרחב מבואות ירושלים ר' זאב רייכמן, מנהל מרפאת פנינת חמד – רוממה ירושלים ר' יצחק קליין, מנהל מרפאת רמת בית שמש א' ר' יצחק קלוגמן, ר' מרדכי שמני ביתר עלית, נפתח הקו הפתוח של מכבי שהשיב על אלפי פניות בנושאי רפואה והלכה לקראת פסח. היענות מבורכת והצלחה חסרת תקדים נרשמו בנתוני השיחות שהתקבלו ל'קו הפתוח', אותו יזמה והפעילה 'מכבי שירותי בריאות'. מיזם ה'קו הפתוח' התקיים גם השנה לקראת חג הפסח ע"י 'מכבי', באמצעותו קיבלו אלפי פונים את המענה המיטבי לשאלותיהם בתחומי הרפואה וההלכה. לאור שביעות הרצון והצלחת הקו בשנים הקודמות, נערכה 'מכבי' מראש עם תגבור הקווים, שקלטו את אלפי השיחות, וזכו למענה מקצועי וסבלני, ע"י הרבנים החשובים ורופאי ומומחי 'מכבי שירותי בריאות'. כבשנים עברו, גם השנה אלפי הפניות זכו למענה מיטבי בתקופה שבה הוא נדרש באופן מוגבר ומשמעותי. אל הקו הפתוח הגיעו שאלות במגוון תחומים, העוסקות ברפואה והלכה בימי חג הפסח, כמו אופן השימוש בתרופות בימי החג, בהן שאלות מורכבות, שהצריכו דיונים משותפים בין הרבנים לבין הרופאים, על מנת לתת את המענה המושלם.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "מכבי שירותי בריאות כארגון הבריאות המוביל בישראל פועל כשלנגד עיניו שיפור מתמיד של איכות חיי הקהילה. הקו הפתוח, שפעל השנה במחוז ירושלים והשפלה- המחוז הגדול ביותר במכבי, היווה הזדמנות מיוחדת להתייעץ ולקבל תשובה הלכתית ומקצועית, ממורה הוראה ומומחה רפואי, בשיחה אחת ובמענה מהיר. הקו הפתוח הינו נדבך נוסף המבטא את האחריות שלנו לחברים כחלק מהרפואה המותאמת אישית – ערך מוביל בעשיה שלנו לקידום בריאות הקהילה. בהזדמנות זו אאחל לכולנו חג פסח כשר ושמח".
    מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר: " 'מכבי' הייתה הראשונה לזהות כבר לפני שנים, את הצורך במענה רפואי-הלכתי לקראת החגים בקרב המגזר החרדי. שירות ה'קו הפתוח' הביא עמו בשורה מהפכנית, שהעתיקה את עצמה גם בארגוני רפואה נוספים, ואיגדה רפואה מקצועית והלכה במקום אחד. אנו שמחים להמשיך ולקיים את הפעילות החשובה, ולהעניק גם השנה מענה מקצועי לחברי 'מכבי' ויתר הקופות, כאשר השנה נוסף גם שירות ייחודי ופורץ דרך בסניפי 'מכבי פארם' המציין את כשרות תרופות המרשם לפסח על גבי האריזות".

    מפגש הנהלת מחוז צפון מכבי שירותי בריאות בעיר כרמיאל

    ראש מחוז הצפון במכבי שירותי בריאות דר' אייל פורמן, ערך ביקור רב רושם וביקר בין השאר אצל רב העיר כרמיאל הגאון רבי אברהם צבי מרגלית שליט"א וכן ערך פגישת עבודה אצל ראש העיר מר משה קונינסקי וסגנו הרב פנחס סירוקה להשמיע ולדון על המערך הרפואי הרחב והמקיף שמכבי שרותי בריאות נותנת לתושבי הישוב ולדון על צרכי העיר. לאחר מכן נכנסו לשמוע על צרכי העיר ולהתברך בברכת המשך אצל המרא דאתרא הגאון רבי אברהם צבי מרגלית שליט"א, הרב ציין בהלל ובשבח על כל הפעולות המבורכת של מכבי שרותי בריאות בכרמיאל ועל כך שהשכילו להיות ראשונים בהתאמת שירותים רבים המותאמים לציבור החרדי, ואף סיכמו על המשך והרחבת שיתופי הפעולה. הרב שיבח את ראש המחוז וסמך את ידו על הצוות ובירכם שיזכו להמשיך לפעול ולהוביל את מהפכת הבריאות בצפון בכלל ובכרמיאל בפרט. בביקור השתתפו הרב מאיר גרוס מנהל קשרי קהילה במרחב כרמיאל משגב שיזם את המפגש, מנהלת המרחב גב' רבקה סמגה וסגניתה גב' ליאת גרוס והמנהל הרפואי ד"ר מוהנד.

    בטקס חגיגי נפתח המרכז הרפואי החדש של מכבי ברובע ו' ● המרכז הרפואי החדש, המתקדם והענק בלב שכונת רובע ו' משלב וותק וניסיון יחד עם חדשנות, התפתחות ושירותים מתקדמים ברמה שעוד לא נראתה בעיר ● סטנדרט חדש של שירותי רפואה, סטנדרט חדש של מקצועיות, סטנדרט חדש של עוצמה ● 500 מ"ר של מקצועיות, חדשנות ושירות במרכז הרפואי החדש והמתקדם.

    מאז ומתמיד מכבי הינה הקופה המובילה באשדוד עם מספר החברים הצומח ביותר, צוות שמבין ומכיר את צורכי החברים בעיר פריסת שירותים רחבה ומותאמת בכל רובע. תושבי רובע ו' באשדוד נהנים זה שנים רבות ממסורת של שירות מקצועי, נגיש, אכפתי ומותאם לצרכי הקהילה ומעתה- יהנו גם משירותים מורחבים במרכז רפואי חדש ומורחב. המרכז הרפואי המורחב ברחוב דב גור נהנה ממיקום מרכזי, בליבו של המרכז המסחרי המהווה נקודת ציון מדויקת ונוחה לטובת חברי הקופה. המרכז הענק מכיל כ-500 מ"ר של מקצועיות, אכפתיות ותודעת שירות גבוהה. גודלו של הסניף המרכזי מהווה הקלה משמעותית בריכוז המענים הרפואיים השונים הניתנים במרוכז במרכז אחד הכולל את סך השירותים הרפואיים הנצרכים. מעבר לענפי הרפואה הראשונית הניתנים בקופה, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, שירותי אחיות וסיעוד, שירותי מעבדה ומזכירות, יוענקו במרכז הרפואי החדש שירותי רפואה מקצועית ומתקדמת, מה שיקל על התושבים בקבלת מענה מקצועי זמין קרוב לבית מבלי צורך להיטלטל עבור שירותים מקצועיים מחוץ לשכונה. מכבי נטועה שנים רבות במרכזו של רובע ו', מכירה היטב את האוכלוסייה המקומית, נושמת את הצרכים והאווירה. לצד מסורת ארוכת שנים של שירות מכל הלב, מכבי לא מוותרת על ערכי החדשנות, לכן הסניף הוותיק באשדוד ו' עבר שיפוץ מקיף העונה על סטנדרט רפואי ושירותי גבוה ומתקדם. נועה דרור לביא מנהלת מרחב אשדוד: "המרכז הרפואי ברובע ו' הוא שילוב מנצח של ערכי מכבי – שילוב של וותק וחדשנות. מכבי גאה להמשיך ולהוביל במספר חבריה הנהנים תדיר מנקודות ממשק מקצועיות של שירות איכותי ממעלה ראשונה יחד עם קשב מלא לצרכי הקהילה". ר' אריה קליין מנהל מגזרים במחוז דרום: " מכבי באשדוד נמצאת במגמת צמיחה מתמדת. זהו תוצר של עבודה ללא פשרות וקשר הדוק עם הקהילות וגם סיבה להתחדשות מתמדת ומקצועיות ללא פשרות".

     

     

     

     



    0 תגובות