'קולי באשמורת': כל הסיפורים מבית מרן שר התורה

    אבי יעקב No Comments on 'קולי באשמורת': כל הסיפורים מבית מרן שר התורה

    עכשיו על המדפים: 'קולי באשמורת' – מקבץ סיפורים, הנהגות וצידה לדרך, מפי הבנות, הכלות ובני הבית ברחוב רשב"ם 23, בית מרן שר התורה אודות התפילה והקירבה לבורא עולם – הנושא שהיה קרוב ונוכח בחיי הרב והרבנית בכל עת | הקריאה חובה

    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'קולי באשמורת' הוא נעימה ומנגינה של חיים שיש בהם כל, אסופה של אנקדוטות מרגשות מחיי היום יום של מרן שר התורה והרבנית בת שבע, סיפורים קטנים על אנשים גדולים שחיו ביננו והחזיקו את העולם הזה במעשיהם הנאצלים. הספר מציב סולם מרומם לאוויר הפסגות של הבית ברחוב רשב"ם 23. לבית הזה כולנו מרגישים שייכים, קרובים, קשורים. שם כל אחד התקבל בחום ואהבה עוטפת.

    בבית הזה נפלו מחיצות, הלב נפתח והתמלא והנפש לא שבעה מלהביט על המאורות שהאירו את הבית ה'פשוט'. בסייעתא דשמיא מיוחדת לאחר עיכובים בלתי צפויים בהוצאת הספר לאור, הודפס הספר במספר עותקים בודדים להגייה לפני פורים והובא לבית מרן שר התורה. מרן זצוק"ל הספיק לעיין בספר יומיים קודם פטירתו, שיבח אותו באומרו: 'הספר הזה יפה מאד'. שבוע לפני פסח, קרוב ל'שלושים' על מרן זצוק"ל הגיע הספר אל חנויות הספרים המובחרות.

    זהו הספר הראשון על מרן שר התורה זצוק"ל שיוצא לאור לאחר פטירתו ומביא בצורה אותנטית את חייהם של הרב והרבנית. ח. רותי אטיאס, מחברת הספר רב המכר 'שלישי באשמורת' שמעה את הסיפורים מכלי ראשון מבנות משפחה של הרב והרבנית, שכנות, ובאות ביתה הקרובות. הספר כתוב בשפה קולחת ומאירת עיניים. תמונות מרהיבות ובלעדיות מהבית ומשיכון חזו"א שזורים בין דפי הספר.

    הרבנית קולדצקי קבלה את הספר ואמרה: "הספר מיוחד במינו, כל בנות ישראל יתחזקו בתפילה, זה הכי חשוב מהכל, כל מילה פנינה. הכל מדויק וכתוב בלי שום תוספות. אמת ויציב כמו שהרב אוהב"

    ניתן לרכוש בכל חנויות הספרים המובחרות לקניה מרוכזת (לא חנויות) 035783878



    0 תגובות