למרות ההתנגדות הרחבה: שר התקשורת יבטל את ה'קומה הכשרה'

    אבי יעקב No Comments on למרות ההתנגדות הרחבה: שר התקשורת יבטל את ה'קומה הכשרה'

    שר התקשורת יועז הנדל החליט להוציא לפועל את הרפורמה בניוד הקווים הכשרים שהלכה למעשה תבטל את הקומה הכשרה. גפני הגיב: "מתנהג כדיקטטור ללא עם"

    יועז הנדל צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות התנגדות רחבה בקרב הציבור החרדי: שר התקשורת יועז הנדל החליט להוציא לפועל את הרפורמה בניוד הקווים הכשרים שהלכה למעשה תבטל את הקומה הכשרה. עם זאת, ילדים מתחת לגיל 18 יוגבלו.

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב: "יועז הנדל כופה את דעתו על ציבור גדול שמעוניין בקומה הכשרה בשעה שאין לן גיבוי ציבורי לא למפלגתו שאין לה ציבור מצביעים ולא לממשלה שאין לה מנדט מהכנסת. האיש חצוף ועז פנים ומתנהג כדיקטטור ללא עם.

    "נעשה כל מאמץ לתקן את העוול הזה שהוא ביסוד אורך החיים שלנו כיהודים מאמינים, ואת כל זה הוא עושה בערב חג הפסח שבה נאמר "והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. והקב"ה מצילנו מידם".

    ח״כ מאיר פרוש מסר: "אם השר הנדל החליט לתת סטירת לחי לציבור החרדי וזו ה-"מתנה" שלו לקראת חג הפסח, שיבושם לו. זה בהחלט משקף את הרוע והזלזול של הממשלה כלפינו".

    ח"כ אורי מקלב: "מאחורי החלטה זו לא עומד שום דבר מקצועי, אלא נסיון שטני דיקטטורי ובוטה לכפות אורח חיים אחר ולשנות את הציבור החרדי.

    "בעוד משרדו כושל בתחומים רבים, אזורים שלמים ללא קליטה סלולרית, אין שירות לאזרח והשר אינו מטפל בכך אלא גיבור על הציבור החרדי כדי להראות כביכול עשיה תוך פופוליזם זול שמאחוריו רק יהירות ושחצנות. עם ביעור החמץ, אנו נפעל לבער גם את הרע הזה מתוכנו".



    0 תגובות