קניתם מוצרי חשמל? כדאי שתדעו את זה

    נדב דוד No Comments on קניתם מוצרי חשמל? כדאי שתדעו את זה

    המשרד להגנת הסביבה מחדד את זכויות הצרכנים לרגל הפסח: קניתם מוצר חשמלי? אתם זכאים לפינוי המוצר הישן מביתכם, ללא תשלום ע"י העסק ממנו קניתם את המוצר החדש

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלטתם להתחדש במכשיר אלקטרוני חדש לקראת חג הפסח? במשרד להגנת הסביבה מזכירים, כי אתם זכאים לפינוי חינם של המכשיר הישן בעת קבלת המכשיר החדש על ידי המשווק או העסק שממנו רכשתם את המוצר האלקטרוני גם בתקופת חג הפסח, גם אם אינו מאותו מותג וגם אם לא נקנה מאותו בית עסק.

    החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות קובע, כי העסק שממנו קניתם מוצר חשמלי או אלקטרוני חייב להציע לכם לפנות מביתכם ללא תשלום את המכשיר הישן – בתנאי שהוא בכמות או במשקל הדומים למוצר שקניתם. הדבר נכון גם לגבי קנייה באתרים בעסקאות מכר מרחוק.נבאשר לסוללות – ניתן להחזירם גם במקרה שלא רוכשים מוצר חדש.

    בכל מקרה של חריגה או אי מתן השירות על ידי המשווק או העסק ניתן לפנות אל פניות הציבור של המשרד להגנת הסביבה באמצעות ולהגיש תלונה בנושא.

    רונית אברהמי, מנהלת אגף חוקי אחריות יצרן מורחבת במשרד להגנת הסביבה והמפקחת על המחירים: "כמידי שנה, בחג הפסח ישראלים רבים רוכשים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה חדשים. חשוב לדעת כי ניתן לקבל את שירות הובלת המוצר הישן מהבית בעת קבלת המוצר החדש ללא עלות, ובכך הפסולת האלקטרונית תקבל טיפול סביבתי נאות. חג פסח שמח!".



    0 תגובות