כולנו מסובין: תיעוד מיוחד מבתי חב"ד בכל רחבי הארץ

    נתי קאליש No Comments on כולנו מסובין: תיעוד מיוחד מבתי חב"ד בכל רחבי הארץ

    רבבות ישראלים יסבו הלילה בסדרי ענק שיערכו עבורם למעלה מאלף שלוחי חב"ד: מאילת ועד מטולה | באולמות מיוחדים, במאהלים ייעודיים, בבתי חולים, בבתי אבות ובבתי חב"ד – כך ייראו הסדרים הגדולים, בהם ייסבו הרבבות: "גם הבן החמישי יגיע לסדר" | צפו בתיעוד מיוחד

    ליל סדר צילום: באדיבות מנחם כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבבות ישראלים צפויים להסב הלילה במאות סדרי ענק בכל רחבי הארץ. הסדרים ייערכו על ידי למעלה מאלף שלוחי חב"ד בישראל בהוראת הרבי מליובאוויטש. בסדרי הענק יוגשו לאורחים כל סימני החג המהודרים לצד ארוחות משובחות. כלל האורחים ירגישו בבית בניווטם של שלוחי חב"ד שיתנו רקע והסבר לפני כל חלק בליל הסדר.

    לכל סועד מוגש בקבוק יין אישי, מצות שמורות ומהודרות, הגדה של פסח, סימני הסדר וכאמור ארוחות כיד המלך. הסדרים ייערכו באולמות ענק שנשכרו במיוחד, במתנ"סים, במאהלים ייעודיים ובחלק מהמקומות בתוך בתי חב"ד עצמם.

    ליל סדר. באדיבות מנחם כהן

    חלק מהסדרים ייערכו בשפות מותאמות לקהל היעד: לדוברי רוסית, צרפתית, ספרדית, אנגלית ועוד. סדרים מיוחדים ייערכו גם בבתי חולים ברחבי הארץ ובבתי אבות.

    "הרבי ביקש לעשות כל מאמץ להביא לסדר גם את ה'בן החמישי', זה שאפילו לא מגלה עניין", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כך שבסדרי הפסח ייסב כל עם ישראל ללא יוצא מן הכלל".

    הגלריה המלאה:



    0 תגובות