רה"מ הירדני בירך על יידוי האבנים; בנט הגיב: "מסע הסתה פרוע"

    שלמה ריזל No Comments on רה"מ הירדני בירך על יידוי האבנים; בנט הגיב: "מסע הסתה פרוע"

    לאחר שראש הממשלה הירדני בירך על יידוי האבנים על ידי מחבלים באל אקצא, ראש הממשלה בנט הגיב: "אנחנו מצפים מכולם שלא להצטרף לשקרים ובטח לא לעודד אלימות כנגד יהודים"

    צילום: Jamal Awad/Flash90
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט מתייחס במרומז להסתה ולמתקפה המדינית מצד ירדן. "‏בשבוע האחרון מתנהל נגדנו מסע הסתה פרוע בהכוונת חמאס. הנה האמת: ישראל עושה הכל כדי שכולם כתמיד יוכלו לחגוג את החגים בבטחה-יהודים, מוסלמים ונוצרים. אנחנו מצפים מכולם שלא להצטרף לשקרים ובטח לא לעודד אלימות כנגד יהודים. מדינת ישראל תמשיך לשמור על בירתנו ירושלים פתוחה לכל".

    ראש ממשלת ירדן, בישר אל-ח'סאוונה בירך היום בפרלמנט הירדני את יידוי האבנים מצד מחבלים ערבים בהר הבית כלפי כוחות המשטרה ואמר כי הכוחות "מטמאים את מסגד אל אקצא באבטחת ממשלת הכיבוש הישראלי".

    בנוסף, משרד החוץ הירדני זימן היום לשיחת נזיפה את סגן השגריר הישראלי ברבת עמון. בהודעת המשרד נאמר כי ירדן הביעה מחאתה בנוגע "להפרות הישראליות הלא חוקיות והפרובוקטיביות במסגד אל אקצא".

    שר המשפטים, גדעון סער התייחס למתקפה הירדנית: "ההתבטאויות המושמעות מצד בכירים בממלכת ירדן הינן חמורות ובלתי מקובלות. ריבונות ישראל בירושלים בירתה היא המבטיחה את חופש הפולחן לבני כל הדתות בעיר. הנסיונות של גורמים קיצוניים וטרוריסטים, כמו החמאס, להצית את השטח באמצעות קמפיין אנטי-ישראלי שקרי הם שקופים ואותם יש לגנות ולהוקיע".



    0 תגובות