בנט למזכ"ל האו"ם: מאוכזב מהעדר הגינוי לירי הרקטות

    שלמה ריזל No Comments on בנט למזכ"ל האו"ם: מאוכזב מהעדר הגינוי לירי הרקטות

    רה"מ הביע את אכזבתו מהעדר הגינוי של האו"ם לירי הרקטות לעבר ישראל. "אסור שהקהילייה הבינלאומית תשרת את האג'נדה של ארגוני הטרור. ישראל היא הכח המייצב"

    צילום: אבי אוחיון / לע"מ
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח הערב (מוצ"ש) עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש. בשיחה אמר רה"מ כי "אסור שהקהילייה הבינלאומית תשרת את האג'נדה של ארגוני הטרור. ישראל היא הכח המייצב – אם לא היינו משליטים סדר – עשרות אלפי מוסלמים לא היו יכולים להתפלל. מדובר באנשים שהכינו מראש אבנים ובקבוקי תבערה לשימוש מתוך המסגד".

    רה"מ הביע את אכזבתו מהעדר הגינוי של האו"ם לירי הרקטות לעבר ישראל.

    עוד שוחחו השניים על נסיעתו הצפויה של מזכ"ל האו"ם לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ולנשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, ועל המאמצים להביא פתרון למצב בין רוסיה לאוקראינה.

    נמשכת ההסלמה בדרום: במהלך החג והשבת בוצעו שלושה שיגורים נוספים מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. בליל שבת נפלה רקטה בשטח פתוח בקרבת הגדר בצפון הרצועה ורקטה נוספת נפלה בתוך הרצועה. מאוחר יותר בוצע שיגור נוסף. צה"ל לא הגיב לירי אך הוחלט על סגירת מעבר ארז. בישראל נערכים למספר ימי קרב מול עזה.

    המהומות בהר הבית: ביום שישי, בוקר החג חודשו ההתפרעויות האלימות במסגד אל אקצא. על פי דיווחים, למעלה ממאה פלסטינים נפצעו בהתפרעויות. אחד העצים במתחם הר הבית עלה באש. עשרות רעולי פנים הפגינו באום אל פאחם במחאה על הנעשה בהר הבית, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים.



    0 תגובות