מאסר עולם למחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד

    נתי קאליש 1 Comment on מאסר עולם למחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד

    בית המשפט המחוזי בלוד גזר מאסר עולם על המחבל חליל דוויכאת שרצח לפני כשנה וחצי את הרב שי אוחיון בפיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה | בנוסף, בית המשפט פסק שהמחבל ישלם למשפחת הנרצח פיצויים בסך של כרבע מיליון שקלים | הרב אוחיון הי"ד הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים

    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית המשפט המחוזי בלוד נגזר היום מאסר עולם, על המחבל הנתעב שרצח לפני כשנה וחצי, את הרב שי אוחיון בפיגוע דקירה, בצומת סגולה בפתח תקווה, בעת שהיה בדרכו לארבעת ילדיו.
    בנוסף, בית המשפט גזר על המחבל לשלם למשפחת הנרצח פיצויים בסכום של כמאתיים ושישים אלף שקלים. כזכור, חודשיים לאחר הפיגוע כוחות הביטחון הרסו את ביתו של המחבל.
    הרב אוחיון שהיה בן שלושים ותשע, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

    כזכור, לפני מספר חודשים בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע את חליל דוויכאת ברצח בנסיבות מחמירות של הרב שי אוחיון הי"ד, וכן בעבירות על חוק המאבק בטרור. זאת לאחר הודאתו של המחבל ימ"ש.

    לפי כתב האישום עבד המחבל כפועל בניין באתר בניה בעיר. ביום הפיגוע לקח המחבל סכין בעלת להב באורך 14 ס"מ שהייתה דרך קבע במטבח אתר הבנייה, והחליט להמית באמצעותה אזרח או חייל ישראלים יהודים. זאת, לדבריו, "למען פלסטין, העם הפלסטיני, מסגד אל אקצא ואללה".

    המחבל האכזר יצא מאתר הבניה וצעד רגלית לצומת, שם הסתובב במשך כשעה בחיפוש אחר קורבן והזדמנות מתאימים. המחבל הבחין ברב שי אוחיון הי"ד, בעל חזות חרדית, שצעד לכיוונו ושלף את הסכין מכיס מכנסיו ודקר את המנוח שלוש דקירות עמוקות בחזהו. הרב אוחיון קרא לעזרה, אך התמוטט. עובר אורח שהיה במקום הבחין במתרחש וניסה להבריח את המחבל.

    דקות ספורות לאחר מכן הצליחו כוחות הביטחון לאתר את המחבל ולהשתלט עליו. הרב אוחיון הי"ד הובהל לבית החולים בילינסון, אולם נקבע מותו אשר נגרם כתוצאה מהדקירות הקטלניות שדקר אותו המחבל.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות