הסלמונלה בשטראוס: מנהלי החברה יקיימו מסיבת עיתונאים

    אבי יעקב 1 Comment on הסלמונלה בשטראוס: מנהלי החברה יקיימו מסיבת עיתונאים

    בעקבות סערת הסלמונלה במוצרי שטראוס, יו"ר הקבוצה תתייחס בעוד דקות ספורות לראשונה לפרשת הריקול במסיבת עיתונאים | בתוך כך, חברת "תופינית" מעדכנת כי בעקבות הודעת שטראוס על הרחבת החשד להמצאות חיידק הסלמונלה במוצרי השוקולד שלה, הוחלט על ביצוע ריקול של מוצרי החברה שמיוצרים מהשוקולד החשוד כנגוע

    צילום: Michael Giladi/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכרזת משרד הבריאות כי מפעל השוקולד של שטראוס בנוף הגליל יפסיק את פעילותו לשלושה חודשים, או עד שיתוקנו הליקויים, מנהלי קבוצת שטראוס יערכו בשעה 17:00 מסיבת עיתונאים בהשתתפות יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, שלא התייחסה עד כה לפרשה. מנכ"ל הקבוצה גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור וחברי הנהלה נוספים יענו גם הם לשאלות עיתונאים.
    בתוך כך, חברת "תופינית" מבקשת לעדכן כי בעקבות הודעת חברת שטראוס על הרחבת החשד להמצאות חיידק הסלמונלה במוצרי השוקולד שלה הוחלט על ביצוע ריקול של מוצרי החברה שמיוצרים מהשוקולד החשוד כנגוע. החברה מציינת כי עם גילוי הבעיה, נחסם השוקולד לשימוש וחברה פועלת לאיסוף המוצרים.

    המוצרים הם:
    נפוליטנים שוקולד חלב מעולה ארוזים אחד אחד.
    מותג: אושר עד
    תכולה: 150 גרם
    שם יצרן: תופינית בע"מ
    תאריך תפוגה: עדיף להשתמש לפני מ-01/02/23 ועד 28/02/2023.
    ברקוד: 7290112120830שם המוצר: נפוליטנים שוקולד מריר מעולה ארוזים אחד אחד.
    מותג: אושר עד
    תכולה: 150 גרם
    שם יצרן: תופינית בע"מ
    תאריך תפוגה: עדיף להשתמש לפני מ-01/02/23 ועד 28/02/2023.
    ברקוד: 7290112120847

    אתמול ביקר מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש במפעל ואמר: "המפעל עושה תהליך הפקת לקחים מהיר. עם זאת, כדי להכשיר את המפעל מחדש, החלטנו להתלות את תקן האיכות של המפעל לשלושה חודשים. יש פה הרבה לקחים שהמפעל צריך להפיק כדי שקו הייצור הזה יוכשר הלאה. המשמעות היא שהם לא יכולים לייצר ולשווק את המוצרים שלהם, תו האיכות הזה הוא תו נדרש למפעלים בסדר גודל הזה" אמר אש בסיור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      על מה בדיוק מסיבה??? על זה שאין לי שוקולד 3 חדשים?? על זה שאני אוכלת בשרי🍝 בידיעה שאין לי שוםםם דבר חלבי טעים אחר כך??????? אוףףףףף🍫🍫☹