סטנדרט חדש בניקיון

    עפר גדנקן No Comments on סטנדרט חדש בניקיון

    Dyson מציגה את שואב האבק הקל, החזק ביותר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תשכחו מכל מה שידעתם על שואבי אבק! Dyson מציגה דור חדש של ניקיון בסטנדרט שעדיין לא הכרתם ● הכירו את הדור הבא של שואבי האבק: slim total clean  12V שואב האבק הקל, החזק ביותר של Dyson ובעל טכנולוגיית לייזר ייחודית שמגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים.

    יש ניקיון, יש ניקיון עם דייסון ויש ניקיון עם דייסון V12. סטנדרט חדש של ניקיון בטכנולוגיה חדשנית שתהפוך את הבית שלכם לנקי ברמה שעדיין לא הכרתם- בנוחות ובקלות.

    שואב אבק 12V (דגם: slim total clean) הוא שואב האבק האלחוטי הקל, החזק ביותר של Dyson עם עוצמת שאיבה של 150 AW, בעל אינטליגנציה מובנית עם טכנולוגיית לייזר שמגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים נסתרים בבית. לדגם 12V זמן עבודה רציף של עד 60 דק' לסוללה.

    שואב האבק החדש והקל ביותר של Dyson, מצויד במברשת פלאפי רכה, בטכנולוגיה משולבת עם אלומת לייזר ירוק, שפועלת בזווית מדויקת לגילוי אבק מיקרוסקופי ובלתי נראה על פני רצפות ופרקטים. השאיבה העוצמתית של המנוע לוכדת את האבק ללא איבוד עוצמת השאיבה. השואב מתוכנן במיוחד לניקוי רצפות ופרקטים כך שהוא מיועד לשימוש ביתי ויומיומי.

    עוד חידוש בדגם זה מבית Dyson: לשואב האבק 12V לחצן הפעלה חדש ללא צורך בהחזקת ההדק בזמן השאיבה והוא מגיע עם מברשת Tangle Anti לספות ומזרנים עם פטנט ייחודי למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת.

    דייסון V12 מגיע עם ערכה מיוחדת שמכילה את כל האביזרים הנדרשים גם למקומות הקשים ביותר לניקוי.

    ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל, משווק במחיר של 2,799 שקל.
    לכל המוצרים שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובדיגיטל.

     



    0 תגובות