השר בר לב: "ללא משטרה חזקה – לא תהיה מדינת ישראל חזקה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר בר לב: "ללא משטרה חזקה – לא תהיה מדינת ישראל חזקה"

    השר לביטחון הפנים: "במעמד הזה נזכור, מתוך כבוד עצום לנופלים, שכל האבחנות וחילוקי הדעות שאנחנו משמרים בלהט, כאן בחיינו – בטלות ומבוטלות כשאנו עומדים כאן דומם, מרכינים ראשנו מולם. נזכור כאן, במקום מעורר היראה הזה, שמדינת ישראל היא החזון המשותף והחלום המשותף של כולנו"

    השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב צילום: אריה לייב אברמס/פלאש90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב נאם היום (רביעי) בטקס לזכר חללי משטרת ישראל בהר הרצל. "לצד המאבק היומיומי בפשיעה, שאת פירות הצלחותיו אנו כבר רואים – נמצאת בימים אלו משטרת ישראל גם בחזית המאבק בטרור. בכל פינה ברחבי המדינה חוצצים בגופם שוטרים ושוטרות, לוחמים ולוחמות, בין דורשי רעתנו לבין אזרחי ואזרחיות ישראל.

    "כממשיכי דרכם של הדורות הקודמים במשטרת ישראל, מאז קום המדינה, עושים זאת השוטרים והשוטרות בנחישות רבה, בעוצמה, באומץ לב, במסירות ובמחויבות – וגם באחריות ובתבונה, יודעים שעל כתפיהם מונחת משימה לאומית רבת חשיבות. גברים, נשים, יהודים ושאינם יהודים, בני כל העדות והדתות. פסיפס מופלא. לדאבון הלב – המחיר שאנו משלמים על כך הוא יקר מאין כמותו.

    "וכפי שנוכחנו רק בשבועות האחרונים – שוטרי ושוטרות משטרת ישראל יוסיפו ויהיו חלק מרכזי בבלימת כוונות זדון אלו, תוך שהם דבקים במשימה ומבינים את גודל השעה.

    "לכן ראוי לומר זאת בקול ברור וצלול: ללא משטרה חזקה – לא תהיה מדינת ישראל חזקה.

    "אל מול פנינו הם חולפים – צעירים וצעירות, כל אחד ואחת מהם הוא עולם ומלואו, שהתוכניות והתקוות שליוו אותם התנפצו אל תוך יגון קודר. שוטרים ושוטרות שלחמו כדי לאפשר לנו את המשך חירותנו, ושילמו מהימים של ראשית המדינה את המחיר היקר ביותר שאפשר להעלות על הדעת. והדעת – היא לא נותנת מנוח.

    "מי שלא חווה את כאב השכול, לעולם לא יבין את התחושות מהרגע בו השעון עצר מלכת: הגעגועים העזים, הלילות הטרופים ללא שינה, הרצון המייאש כל כך לגעת בהם עוד פעם אחת. עוד חיבוק אחרון. עוד מבט, עוד מילה, עוד בת קול.

    "במעמד הזה נזכור, מתוך כבוד עצום לנופלים, שכל האבחנות וחילוקי הדעות שאנחנו משמרים בלהט, כאן בחיינו – בטלות ומבוטלות כשאנו עומדים כאן דומם, מרכינים ראשנו מולם. נזכור כאן, במקום מעורר היראה הזה, שמדינת ישראל היא החזון המשותף והחלום המשותף של כולנו.

    "כולנו, ללא הבדלי מעמד או מוצא. ללא הבדלי השקפה. כולנו שותפים שווים במקום הזה. זהו החזון ואלו הערכים שמנחים אתכם במשטרת ישראל.

    "משפחות יקרות, אין מילים שיוכלו לנחם אתכן. עבורכן, כל יום הוא יום זיכרון. הפצע מדמם, ולעולם לא יגליד. אך המעט שיש ביכולתנו לעשות הוא לזכור, להזכיר ולחבק. להביט בהערכה גדולה בגבורתכן היומיומית, שאין שנייה לה. להיות כאן תמיד, למענכן ובשבילכן. זו חובתנו לכן, וחובתנו לבנים ולבנות שלא ישובו עוד".



    0 תגובות