אבי גרינצייג: "מקווה שמישהו בסביבתו של בר לב יקח אחריות"

    מהדורת הבוקר No Comments on אבי גרינצייג: "מקווה שמישהו בסביבתו של בר לב יקח אחריות"

    יועץ התקשורת אבי גרינצייג על התבטאויות של השר לביטחון פנים: "בטעויות הראשונות לעגתי עליו קצת, אבל בשלב מסוים התחלתי לרחם עליו. אני מקווה שמשהו בסביבתו יקח אחריות ויפנה אותו לאבחנה המתאימה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי אבי גרינצייג שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס תחילה למחלוקת סביב אמירת הלל ביום העצמאות. "צריך להבדיל בין להוסיף דברים בתפילה שזה אנחנו לא נוהגים, לבין הכרת הטוב שלנו להקמת המדינה. קודם כל לקב"ה וגם לשלוחיו. אנחנו חייבים תודה להקמת מדינה ישראל בשני היבטים, אחד זה שהרבה פחות יהודים נהרגו ב-74 שנות המדינה ביחס לתקופות שלפני. הדבר השני הוא שהמדינה היא מחזיקת התורה הכי גדולה בהיסטוריה, גם בתקופות של הקיצוצים".

    לאחר מכן נשאל גרינצייג על העניינים הפוליטיים והתייחס ל'תחקיר' בערוץ 13 על מעורבות בעלה של ח"כ עידית סילמן בפעילותה: "זה בגלל שהיא הלכה 180 מעולות ימינה, וצריך להתנצל על זה שלא חשבנו שהיא תעזוב את הממשלה. היא הפתיעה את כולנו. דווקא לגבי ניר אורבך יש איזה אחוזון או שניים שאתה אומר שאולי הוא לא לגמרי אופורטוניסט, אבל על סילמן היינו משוכנעים שהיא מאה אחוז בצד השני".

    לדבריו "זו הייתה נקדמה כפולה: גם כי היא התראיינה באותו ערב בערוץ מתחרה וכנראה גם כי הם פחות אוהבים את המעבר שלה לימין".

    הוא הסביר: "עבדתי עם פוליטיקאים משני צידי המתרס, גם כעיתונאי שראיין אותם וגם כיועץ תקשורת. יש אינספור מצבים כאלה כשראיונות מוקלטים מראש שיושב ליד הפוליטיקאי יועץ תקשורת וקורה גם שהוא מתערב ומחדד לפוליטיקאי איזה מסר. גם כשלא יושב לידו היועץ הוא עושה איתו פעמים רבות סימולציה לפני הריאיון או משהו כזה. במקרה של בעלה זה עוד יותר הגיוני. לשמור את זה שנה בארכיון ואז להוציא את זה? לדעתי זה יצר ריקושט הפוך".

    הוא התייחס להתבטאויות התמוהות של השר לביטחון פנים, עמר בר לב פעם אחר פעם: "בטעויות הראשונות לעגתי עליו קצת, אבל בשלב מסוים התחלתי לרחם עליו. אני מקווה שמשהו בסביבתו יקח אחריות ויפנה אותו לאבחנה המתאימה. זו התחושה".



    0 תגובות