פיגוע באלעד: שלושה נרצחים ופצועים אנוש באירוע רב זירות | מתעדכן

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר 9 Comment on פיגוע באלעד: שלושה נרצחים ופצועים אנוש באירוע רב זירות | מתעדכן

    פיגוע בעיר אלעד חשוד חמוש בגרזן וכנראה יחד עם מחבל נוסף תקפו עוברי אורח בכמה מוקדים באלעד | מהמקום הרוגים ופצועים קשה שפונו תוך כדי פעולות החייאה; כוחות ביטחון מיוחדים במרדף אחרי המחבלים | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע קשה בעיר אלעד במסגרתו נרצחו שלושה תושבי העיר ובבתי החולים מטופלים פצועים באורח אנוש ובדרגות פציעה שונות. מדוברות המשטרה מוסרת בהמשך לאירוע הפח"ע באלעד להלן מס' עדכונים והנחיות: המחבלים עדיין לא נתפסו. אנו מבקשים מהציבור ומסקרנים לא להגיע לזירה. חשיבות לאפשר לכוחות החירום וההצלה לבצע פעילותם.

    דובר המשטרה תנ"צ אלי לוי מוסר כי על כל אירוע חריג, דמויות ורכבים חשודים יש לדווח מיידית למוקד החירום של המשטרה. כל מי שיש בידו חומרי תיעוד מתבקש להעבירם לידי המשטרה"

    מנכ"ל מד"א אלי בין עדכן כי לפחות ארבעה נפצעו אנושות ושניים במצב קשה באירוע תקיפה באלעד. פרמדיקים שהוזעקו למקום נאבקים על חייהם. לאחר מאמצי החייאה נקבע מוות של שלושה פצועים לצד פצועים אנוש המטופלים בבית החולים בילינסון. פצועים נוספים פונו מהזירה.
    בהתייחסו לפיגוע הקטלני באלעד אמר מנהל בית החולים בילינסון ד"ר רוטמן: "נלחמים על חיי שני פצועים הפצועים עם פגיעות ראש ממכשיר חד" בניגוד לדיווחי חובשים שטענו לפצעי ירי.
    לפי עדויות מהשטח באלעד: מחבל עם גרזן ונשק חם תקף כעשרה אנשים. האירוע ב'כיכר החיטה' ובפארק העירוני, חובשי רפואת החירום העידו על אדם שנמצא בסמוך ירוי בתוך רכב מה שמעיד כי המחבל או המחבלים היו חמושים בנשק חם.
    video
    play-sharp-fill

    עד כה שלושה הרוגים, עוד אחד מטופל בבית החולים בילינסון במצב אנוש. על פי המסתמן, הוא פגע במקום אחד ואחר מכן פגע בעוד אנשים באמפי-פארק סמוך.

    מדוברות המשטרה מחוז מרכז נמסר: בהמשך לאירוע חשד לפח"ע, ככל הנראה ישנם מס' מוקדים באמפי פארק אלעד. למקום הוקפצו כוחות משטרה מכלל תחנות מחוז מרכז. בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות בסיוע מסוק משטרה אחר רכב שככל הנראה נצפה נמלט מהמקום.

    אהרון זילברמן מתנדב זק״א שהגיע מהראשונים למקום. ״הוזעקתי ע״י מוקד זק״א לכיכר אבן גבירול באלעד, מדובר באירוע פח״ע. הגעתי במהירות למקום, מעדות של עוברי אורח הבנו שמדובר בשני מחבלים שיצאו במסע רצח לאורך הרחוב ובאכזריות תקפו בגרזינים וסכינים עוברי אורח תמימים. מסע רצח מכיכר אבן גבירול עד לאמפי פארק הסמוך שהיה באותו זמן עמוס במבלים".

    "מדובר במראות קשים מאוד, אנשים היו שרועים על הכביש ועל המדרכה מהכיכר עד לפארק, זעקות לעזרה נשמעו מכל פינה, נקרע הלב. צוותי מד״א פינו 3 נפגעים במצב קשה לביה״ח, ונאלצו לקבוע את מותם של 3 נפגעים במצב אנוש שלא שרדו את הפציעות הקשות. מתנדבי זק"א מרחב שרון נמצאים בזירה ועוסקים במלאכת הקודש, הקשה מכל.״

    video
    play-sharp-fill

    חבר הכנסת אריה דרעי היה בעיצומו של שיעור תורה ששודר ב"קול חי" במסגרת בר בי רב בבית המדרש תפארת רפאל בתל אביב ועצר לקריאת תהילים לרפואת החולים והפצועים מהפיגוע.

    עריית אלעד מבקשת מהתושבים להישאר בבתים. לא נשללת האפשרות למחבל נוסף.

    בשל האירוע הקשה "שירותי בריאות כללית" מתגברת את קו התמיכה לסיוע נפשי ורגשי בסיוע עו״סים מומחים ופסיכולוגים. ניתן ליצור קשר במספר 03-747-2010

    video
    play-sharp-fill

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "פיגוע קשה מאוד הערב באלעד. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח נגד המחבלים".

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב מקבל בדקות האחרונות עדכונים על האירוע באלעד ומקיים התייעצויות בעקבות האירועים.

    האזינו לדקות הראשונות של הפיגוע באלעד. כך נשמע הדיווח הראשון שהגיע למוקד איחוד הצלה. "יש פה שניים בהחייאה ועוד ארבעה קשים". קרדיט חובה: הדיווח הראשוני למוקד איחוד הצלה

     



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      בנט תתפטר. אתה לא ראוי ולא יכול להכנס לנעליים אלה גדולת עליך. תתפטר. הממשלה שלך הביאה עלינו את הפחד והחרדה והאסונות.
      כל יום גרוע מחבירו. אבדנו את הבטחון העצמי. אנחנו לא יוצאים מהבית. פחד פחד פחד. תתפטר. תתפטר. זה המעשה הטוב היחיד שתעשה בחייך אם תתפטר מהר ועכשיו

      1. צודק אבל מה נזכרת עכשיו

        1. ירא שמיים לא מגיב כך הכל משמיים ואין קשר לבנט או לאף אחד גם אם זה מה שהכי רוצים לצעוק עכשיו ה' החליט שזה מה שיקרה כדי ללמד אותנן כמה דברים..

      2. צודק אבל מה נזכרת עכשיו???

    2. 7

      שבנט יעוף כבר מהמקום שלו
      בן אדם מושחט