עו"ד יוסי פוקס: "לא חושב שיוגש כת"א נגד פילבר, אין על מה"

    אייל ראובן No Comments on עו"ד יוסי פוקס: "לא חושב שיוגש כת"א נגד פילבר, אין על מה"

    משפט נתניהו | עו"ד יוסי פוקס ב"מהדורת הבוקר": "לאחר שהחלה החקירה הנגדית, הפרקליטות לא יכול להכריז על פילבר כעד עוין אף שהוא מפריך את התזה שלהם. היא רק יכולה לומר לו: 'לא קיימת את ההסכם' ולהגיש נגדו כתב אישום, אבל זה תרחיש דמיוני. האדם הכי רגוע באולם בית המשפט אתמול – היה נתניהו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד יוסי פוקס, הפרשן המשפטי של ערוץ 14 שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) על משפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו וחקירתו הנגדית של שלמה פילבר אתמול (שלישי) בידי סנגורו של נתניהו.

    "אתמול החלה החקירה הנגדית ע"י עו"ד בן צור, סנגורו של נתניהו. ליבת כתב האישום בתיק הזה – זה פגישה שהפרקליטות מכנה 'פגישת ההנחיה' שבה לפי הנטען נתניהו הנחנה את פילבר להיטיב עם בזק", מסביר פוקס בפתח הריאיון.

    "עו"ד בן צור רוצה להראות שיש פער עצום בין חקירתו של פילבר ברשות לני"ע, שם הוא אומר שמעולם לא שוחח עם נתניהו על בזק, לבין חקירתו במשטרה, שם פתאום 'נולדה' 'פגישת ההנחיה' – הוא מנסה להוכיח שזו סופקה לחוקרים על פי הדרישה".

    פוקס המשיך: "פילבר מעיד שהחוקר אומר לו 'תן לי את הראש של אלוביץ' ונתניהו. הם לא רצו לשמוע שלא הייתה חריגה בעניין בזק, הם סתמו לי את הפה'. מציגים סרטון בחקירה, שבו אומר פילבר אני לא זוכר. ברקע שומעים את החוקר אומר 'תגיד שזה ביבי', והקטע הזה הושמט מהתמלול. גורמי האכיפה הם אלה שתמללו את זה".

    עוד סיפר פוקס: "פילבר מוקלט באחת החקירות, אחרי סיום החקירה – הוא אומר לחוקרים 'אני באמת לא זוכר הנחיה כלשהי של נתניהו בעניין בזק'. זה הוא אומר כמשיח לפי תומו. הקו הזה של עו"ד בן צור נועד להראות שבלחץ שפילבר היה מצוי בו הוא סיפק גירסה שקרית על פגישה כזו או אחרת".

    "מאחר ופילבר מפריך את עדותו במשטרה, הפרקליטות יכולה להגיד לו – לא קיימת את ההסכם ולהגיש כתב אישום. אבל זה תרחיש דמיוני, אין על מה להגיש נגדו כתב אישום. שוחד מורכב משני חלקים: מתת ותמורה – במקרה שלנו המתת הופרך בעדותם של ישועה וחפץ והתמורה הופרכה באמצעות פילבר".

    עוד אמר פוקס: "אני אמרתי אתמול שהאדם הכי רגוע באולם, היה נתניהו. כנראה כי הוא יודע את האמת על כל ההצגה הזאת. הוא לא מופתע, כי הוא יודע שלא הייתה שום הנחיה".



    0 תגובות