חוגגת עשור: 'מלכות' בהפקה היסטורית מרהיבה עם מייסדי המקהלה | צפו

    נתי קאליש 3 Comment on חוגגת עשור: 'מלכות' בהפקה היסטורית מרהיבה עם מייסדי המקהלה | צפו

    מקהלת 'מלכות' מציינת עשור להקמתה ויוצאת בפרויקט ווקאלי מיוחד ומרגש כאשר לא פחות מעשרה זמרים מתוך רשימת הסולנים שיצאו ממנה במהלך השנים, שבים הביתה וניצבים בעמדת הסולו לצד עשרה חברי מקהלה המשמשים כיום בתפקיד ומבצעים את היצירה הבעלזאית 'לכל קהלא' של הרב שלמה קאליש | צפו

    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקהלת 'מלכות' שבימים אלו מציינת את תחילת שנת העשור להקמתה, יוצאת בפרויקט ווקאלי מיוחד ומרגש כאשר לא פחות מעשרה זמרים מתוך רשימת הסולנים שיצאו ממנה במהלך השנים, שבים הביתה וניצבים בעמדת הסולו לצד עשרה חברי מקהלה המשמשים כיום בתפקיד.
    תגלו כאן את זאנוויל ויינברגר ומוטי ויזל, אבריימי לונגר וברוך ויזל, יואלי דווידוביץ ויוסל לייפער, חיים פולק ופיני פולק, יואלי ויינברגר וגם פנחס ביכלר המנצח בעצמו.
    בהפקה המיוחדת הם מבצעים את היצירה הבעלזאית 'לכל קהלא' של הרב שלמה קאליש בעיבוד ווקאלי חדש ושונה שיחד עם כל המשתתפים 'רברביא עם זעריא' הופכת ללא פחות ממושלמת.
    לצילום הוידיאו לוהק שוב הצלם המיתולוגי של מקהלת מלכות – נתי אלבר, כאשר על העריכה מופקד הערשי סגל. ההפקה מצולמת במתחם 'יקב ברקן' כאשר שמוליק מאיר מחברת 'פול ווליום' פורש את חסותו על ההגברה. גם אמן העיצוב הגרפי שמעון רוכמן – המעצב הפופלארי של הפקות המוזיקה הגדולות, פורש חסותו על ההפקה הגדולה.


    3 תגובות

    מיין תגובות