עו"ד בן צור הוכיח: במועד שנטען לא התקיימה פגישה בין נתניהו לפילבר

    אליהו גרין No Comments on עו"ד בן צור הוכיח: במועד שנטען לא התקיימה פגישה בין נתניהו לפילבר

    סנגורו של ראש הממשלה לשעבר, עוה"ד בעז בן צור מציג ראיות לכך ש"פגישת ההנחיה" עליה העיד עד המדינה שלמה פילבר לא התקיימה, לכל הפחות לא במועד שנטען שהיא התקיימה

    סנגורו של נתניהו, עו"ד בעז בן צור בכניסה לאולם בית המשפט | צילום: יונתן סינדל/פלאש90 צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    18:20
    16.04.24
    צבי טסלר No Comments on קרן הפיצויים פותחת הכסף: בדקו, אולי גם אתם זכאים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכת הדרמה במשפט נתניהו: סנגורו של ראש הממשלה לשעבר, עוה"ד בעז בן צור מציג ראיות לכך ש"פגישת ההנחיה" עליה העיד עד המדינה שלמה פילבר לא התקיימה, לכל הפחות לא במועד שנטען שהיא התקיימה. עו"ד בן צור הוכיח זאת באמצעות איכוני הנייד של פילבר וכן היעדר או ראיות לקיום הפגישה.

    איכוני הטלפון של פילבר מוכיחים כי הוא לא קיים פגישה עם נתניהו ב 7 ב-8 או ב- 9 ביוני 2015 כפי שהעיד ובזמן שנטען שהתקיימה הפגישה, פילבר נכח בבת מצווה של אחייניתו.

    בנוסף, הצלבה בין סדר היום של נתניהו, מתוך יומן לשכת ראש הממשלה, לאיכונים של פילבר, מגלה שנתניהו נכח בפגישות אחרות באותם ימים, והוא ופילבר כלל לא שהו יחד.

    פילבר: ייתכן והפגישה לא התקיימה במועד שזכרתי. אתה משנה לי עולם שלם שזכרתי.

    עו״ד בן צור: ואת העולם השלם שזכרת בנית יחד עם החוקרים?

    פילבר: נכון.

    מוקדם יותר התחוללה במשפט דרמה נוספת כאשר פילבר סיפק פרשנות חדשה לתנועת היד של ראש הממשלה ושר התקשורת דאז בנימין נתניהו, בפגישה המכונה "פגישת ההנחיה", בהן על פי הנטען בכתב האישום הנחה אותו נתניהו להיטיב עם בזק במשרד התקשורת.

    פילבר אמר כי עד לרגע כניסתו לחקירה הוא הבין מנתניהו שבענייני טלקום הוא יכול לעשות כפי שהוא רואה לנכון, ובלבד שלא יעלה מחירים. אולם, לאחר שנפתחה החקירה והמוצגים השונים שהראו לו בה הוא פירש אחרת את אותה תנועת יד – כהנחיה למתן את ירידת המחירים (מה שייטיב עם בזק).

    לשאלתה של ראש ההרכב, השופטת רבקה פרידמן פלדמן מה בדיוק נאמר באותה פגישה, השיב פילבר כי נתניהו אמר ש"אלוביץ פנה אליו שיש לו בעיה במשרד (התקשורת) עם חברת ייעוץ חיצונית שנתנה חוות דעת לא נכונה עם המספרים (המחירים שאמורה בזק לגבות מהרשתות האחרות שיספקו את השירותים בתמורה לשימוש בתשתית של בזק י.ר). תבדוק את זה. תשמור על התחרות. אם צריך אתה יכול למתן את המחירים", ואז הוא עשה את תנועת היד.



    0 תגובות