עו"ד ששי גז: "המדינה צריכה למשוך את האישום בתיק 4000"

    אייל ראובן 1 Comment on עו"ד ששי גז: "המדינה צריכה למשוך את האישום בתיק 4000"

    עוה"ד ששי גז במהדורת סוף השבוע: "אני לא מאלה שמדברים על תפירת תיקים. אני לא חושב שזה כך ואני לא מאמין שיש לנו פרקליטות כזו. לדעתי הם פשוט נרדמו בשמירה. יש פה כתב אישום רשלני שלא בדקו כמו שצריך"

    צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליט הצמרת, עוה"ד ששי גז שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

    בפתח השיחה הוא התייחס לשאלה מדוע השופטים לא עוצרים את המשפט לאור הכרסום בראיות המרשיעות: "אין דבר כזה ששופטים יגידו לעצור את המשפט. שופטים אמורים לשמוע את המשפט עד הסוף ולהחליט אז. במשפט פלילי התביעה מציגה את כל הראיות שלה, ההגנה את כל אלה שלה ואחרי זה יש סיכומים והכרעת דין".

    עו"ד בן צור הוכיח: במועד שנטען לא התקיימה פגישה בין נתניהו לפילבר

    לדבריו "אני סבור שתיק 4000 לא היה צריך להיות מוגש. היו אמורים להסתפק בתיק אלף. המדינה בנתה הרבה מאוד על פילבר, הוא עד מרכזי. הוא היה אמור להוכיח את המודעות של נתניהו והרצון שלו לעזור לאלוביץ' דרכו (דרך פילבר). פילבר היה אמור לומר שנתניהו אמר לו לעזור לאלוביץ' במיזוג בזק יס, אבל מה לעשות שהוא לא עד אמין".

    הוא הבהיר: "בית המשפט אמור תמיד להזהר מעד מדינה, זה אדם שפשע פעמיים, אחת נגד המדינה ושנית נגד חבריו כדי להציל את עורו. בדרך כלל לא מסתפקים בעדות של עד מדינה לבדה אלא הוא בא עם ראיות. 

    דרמה במשפט נתניהו: הפרשנות החדשה של עד המדינה לתנועת היד

    גז הסביר את הנעשה במשפט נתניהו: "עד היום המדינה ניסתה להוכיח את הסיקור החיובי, ופילבר היה צריך להוכיח מה נתן נתניהו – והוא לא הוכיח את זה.

    הוא התייחס ל"פגישת ההנחיה": "המדינה טוענת שפילבר נפגש עם נתניהו ורה"מ אמר לו תעזור לאלוביץ' ותמורת העזרה הזו הוא (נתניהו) קיבל את הסיקור החיובי. פילבר מסר במשטרה שהיה מפגש, ולדבריו הוא כלל תנועת יד שאמרה לו לך תעזור לו. עם זה המדינה הלכה לבית המשפט".

    עו"ד יוסי פוקס: "לא חושב שיוגש כת"א נגד פילבר, אין על מה"

    "כעת אנחנו רואים שהדבר הזה לא מבוסס. אני הייתי מציע למדינה למשוך את האישום בתיק 4000. עשרים פרקליטים לא יכלו לבדוק את היומן ואת האיכונים, כמו שעשו הסנגורים?"

    גז הדגיש: "אני לא מאלה שמדברים על תפירת תיקים. אני לא חושב שזה כך ואני לא מאמין שיש לנו פרקליטות כזו. לא כך כך פשוט לתפור תיק כי הוא צריך לעבור את מבחן בית המשפט ושם זה יכול ליפול בגדול. לדעתי הם פשוט נרדמו בשמירה. יש פה כתב אישום רשלני שלא בדקו כמו שצריך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פניתי הכנה לעם הבוחר בציון
      עצרו רגע קחו אויר
      ותשאלו את השאלה לא האכילו אותנו לוקשים מה באמת עומד מאחורי כתבי האישום של נתניהו
      מה מצב המדינה והמדינה עכשיו
      עזבו רגע דתיים חילונייםמדינת היהודים לאן הולכת?